6–7 yoshli bolalarning kognitiv ko‘nikmalarini raqamli ta’lim vositalari asosida shakllantirish metodikasini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15518119Ключевые слова:
raqamli ta’lim texnologiyalari, maktabgacha ta’lim tashkiloti, kompyuter dasturlari, kognitiv ko‘nikma, ta’lim faoliyati, metodika.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning kognitiv ko‘nikmalarini rivojlantirishda raqamli texnologiyalardan
foydalanish muammosi ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, raqamli texnologiyalar tushunchasi ochib beriladi
hamda ularning tuzilishi tavsiflanadi. Tajriba shuni ko‘rsatadiki, maktabgacha yoshdagi bolalar guruhlarida raqamli texnologiyalardan
foydalanish dasturini ishlab chiqish va joriy etish ularning kognitiv ko‘nikmalar darajasini oshiradi
Библиографические ссылки
Mirziyoyev Sh. M. “2017–2021-yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”
gi 2016-yil 29-dekabrdagi qarori
Maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo‘yiladigan Davlat talablari. Toshkent, 2008.
Андреева Г. Н., Бадальянц С. В., Богатырева Т. Г. и др. – “Развитие цифровой экономики России как ключевой
фактор экономического роста и повышения качества жизни населения”. 2018.
Ушакова О. С. Развитие речи детей 5–7 лет. – М.: ТЦ Сфера, 2017. – 272 с.
Yosh olimlar ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. https://in-academy.uz/index.php/yo
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.