Talabalarda kasbiy yozma nutq kompetensiyasini takomillashtirish metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15518388Ключевые слова:
yozma nutq, raqamlashtirish, kasbiy, kompetensiya, lingvistik, psixologikАннотация
Mazkur maqolada muallif raqamli ta’lim sharoitida ingliz va o‘zbek tillaridagi yozma nutq kompetensiyasini
qiyosiy tahlil qilish asosida talabalarda kasbiy yozma nutq kompetensiyasini takomillashtirish metodikasini ishlab chiqqani
va tajriba orqali uning samaradorligini izohlagani bayon etilgan. Maqolada ingliz tilini o‘rgatishda raqamli texnologiyalarni
qo‘llash orqali nofilologik fakultetning 1-bosqich talabalari kasbiy yozma nutq kompetensiyasini rivojlantirishga qaratilgan
metodik tizim taklif etilgan.
Библиографические ссылки
Ваганова О.И. и др. Цифровые технологии в образовательном процессе // Балтийский гуманитарный журнал,
том 9, № 2(31), 2020. – Б. 53–56. [https://doi.org/10.26140/bgz3-2020-0902-0012]
Данилова Н.Ю. Формирование профессиональных компетенций студентов – будущих педагогов в области
лингвистического образования младших школьников // Вестник Ленинградского государственного университета
имени А.С. Пушкина, 2020, № 2. – С. 153–172.
Завьялова В.А. Модель профессиональной готовности преподавателя к применению цифрового обучения
при реализации дополнительных профессиональных программ // Мир университетской науки: Культура,
Образование, № 6, 2022. – С. 72–78. [https://doi.org/10.18522/2658-6983-2022-6-72-78]
Kansızoğlu, H. (2023). Investigating Turkish teachers’ views and practices on writing instruction in secondary schools:
A mixed-methods study. Journal of Pedagogical Research, 7(3), 211–247. [https://doi.org/10.33902/JPR.202319728]
Lai, Y., Saab, N. & Admiraal, W. (2022). University students’ use of mobile technology in self-directed language learning:
Using the integrative model of behavior prediction. Computers & Education, 179, 104413. [https://doi.org/10.1016/j.
compedu.2021.104413]
Shevchenko, N. (2018). Formation of value-motivational attitude of a future teacher to professional activities in the
context of lifelong learning. Lifelong Learning: XXI Century, 4(24), 33–45.
Zhang, M. & Chen, W. (2022). Assessing collaborative writing in the digital age: An exploratory study. Journal of
Second Language Writing, 57, 100868. [https://doi.org/10.1016/j.jslw.2022.100868]
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.