Integrativ yondashuv bo‘lajak o‘qituvchilarda ijodiy va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning asosiy omili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15641683Ключевые слова:
Kalit so‘zlar: pedagog, ijodiy, talaba, tahliliy, innovatsion, kompetensiya, texnologiya, vatanparvarlik, konsepsiya, integrativ yondashuv, modernizatsiya.Аннотация
Ushbu maqolada integrativ yondashuv bo‘lajak o‘qituvchilarda ijodiy va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning
asosiy omili sifatida nazariy tahlil qilingan. Shuningdek, oliy ta’lim tizimida fanlarni integratsiyalashgan holda
o‘qitish mexanizmlarini yaratish hamda uning pedagogik va didaktik asoslarini aniqlash masalalari yoritilgan.
Библиографические ссылки
Karimov Z. Sh. Tashqi va ichki komponentlar sinteziga asoslangan oliy kasbiy pedagogik ta’limning institutsional integratsiyasi
nazariyasi va amaliyoti: dissertatsiya referati. Dis. ... Doktor ped. sci. – Ufa, 2009. – 48 b.
Zimnyaya I. A., Zemtsova E. V. Universitet bitiruvchilarining yagona ijtimoiy va kasbiy kompetensiyasini baholashga
integratsiyalashgan yondashuv / I. A. Zimnyaya, E. V. Zemtsova // Bugungi kunda oliy ta’lim. – 2008. – № 5. – B.
–19.
Tenishcheva V. F. Kasbiy kompetensiyani shakllantirishning integral-kontekstli modeli: dis.... Doktor ped. sci. – M.,
– 339 b.
Abdullayeva B. S. Fanlararo aloqadorlik turlari haqida. – 2005. – 14-bet.
Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. – М.: Издательство ИРПО МО РФ, 1995. –
с.
Галеева Н. Л. Система компетенций как инструмент управления качеством образования // Интернет-журнал
“Эйдос”. – 2007. – 30 сентября. – http://www.eidos.ru/journal/2007/0930.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.