Nutqida nuqsoni bo‘lgan bolalar eshituv idrokini o‘yinlar yordamida rivojlantirishning samarali usullari

Авторы

  • Shahnoza Xalilova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17283042

Ключевые слова:

nutqiy nuqson, eshituv idroki, o‘yin texnologiyalari, rivojlanish, ta’lim jarayoni

Аннотация

Ushbu maqolada nutqida nuqsoni bo‘lgan bolalarning eshituv idrokini rivojlantirish jarayonida o‘yinlardan
foydalanishning ahamiyati yoritilgan. O‘yin mashg‘ulotlari bolalarda nutqiy faoliyatni faollashtirish, tovushlarni to‘g‘ri idrok
qilish, shuningdek, ijtimoiy ko‘nikmalarni shakllantirishda samarali vosita sifatida taqdim etiladi. Tadqiqot natijalari o‘yin
metodlaridan tizimli foydalanish bolalarning rivojlanishida ijobiy natija berishini ko‘rsatadi

Биография автора

  • Shahnoza Xalilova


    Alfraganus universiteti 4-bosqich talabasi

Библиографические ссылки

1. Алексеева М.М., Яшина В.И. Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников: Учеб. пос. – М.:

Изд. центр “Академия”, 1998. – 448 с.

2. Арушанова Л.Г., Рычагова Е.С. Игры со звучащим словом // Дошкольное образование. – 2008. – №9. – С. 4–5.

3. Бондаренко А.К. Дидактические игры в детских садах. – М.: Просвещение, 1999. – 160 с.

4. Бородич А.Н. Методика развития речи детей дошкольного возраста. – М.: Профессиональное образование,

1984. – 202 с.

5. Варенцова Н.С., Колесникова Е.В. Развитие фонематического слуха у дошкольников. – М.: Академия, 1997. –

221 с.

6. Выготский Л.С. Игра и её роль в психологическом развитии ребёнка // Вопросы психологии. – М.: Просвещение,

1966.

7. Гельфан Е.М. Игры и упражнения для маленьких и больших. – М., 1969. – 148 с.

8. Гельфан Е.М., Шмаков С.А. От игры к самовоспитанию. – М.: Педагогика, 1971. – 271 с.

9. Ефименкова Л.Н. Формирование речи у дошкольников. – М.: Просвещение, 1981. – 112 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Nutqida nuqsoni bo‘lgan bolalar eshituv idrokini o‘yinlar yordamida rivojlantirishning samarali usullari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17283042