Imkoniyati cheklangan o‘quvchilarda tabiatshunoslik kompetensiyasini shakllantirishning pedagogik shart-sharoitlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17351762Ключевые слова:
imkoniyati cheklangan, ekologik tarbiya, muhit, ta’limiy, tarbiyaviy, ijtimoiy-madaniy, o‘quvchiАннотация
Imkoniyati cheklangan o‘quvchilarda tabiatshunoslik kompetensiyalarini shakllantirishning pedagogik-psixologik
imkoniyatlari ta’lim muhitining ta’limiy, tarbiyaviy, ijtimoiy-madaniy hamda moslashuvchan funksiyalarini korreksion
ta’lim amaliyoti bilan uyg‘unlashtirish asosida takomillashtirilgan.
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va iqlim o‘zgarishi vazirligi faoliyatini
samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida 2023-yil 31-maydagi PQ-171-son qarori.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish sohasini transformatsiya qilish
va vakolatli davlat organi faoliyatini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2023-yil 31-maydagi PF-81-son farmoni.
3. Norbo‘tayev X.B. Maktab o‘quvchilarida ekologik tafakkurni fanlararo shakllantirish metodikasi. Ped. fan. nom. diss.
avtoref. – T.: TDPU, 2011.
4. Как проектировать универсальные учебные действия в начальной школе. От действия к мысли: пособие для
учителя. – M.: Просвещение, 2008. – 151 с.
5. Ягодовский К.П., Исаенко Л.А. Методика естествознания для вспомогательных школ. – M.: Учпедгиз, 1996. – 215 с.
6. Пулатова П.М. Коррекционно-педагогическая работа с газетным материалом в 5 классе вспомогательной
школы на уроках внеклассного чтения. Автореф. дис. … канд. пед. наук. – M., 1993. – 22 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.