Talabalarni maktabgacha ta’lim tashkiloti va ota-onalar hamkorligi o‘rtasidagi o‘zaro munosabat shakllari

Авторы

  • Luiza Turdiqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17378270

Ключевые слова:

Ta’lim, tarbiya, ota-ona, hamkorlik, pedagogik jarayon, bola o‘yini.

Аннотация

Maqolada hozirgi kunda maktabgacha ta’lim tashkilotlarida pedagogik jamoa va ota-onalar o‘rtasidagi
o‘zaro munosabatlarga katta e’tibor berilayotgani yoritilgan. Zamonaviy, o‘zgaruvchan sharoitlarda ota-onalar ta’lim
xizmatlarining mijozlariga aylangan bir paytda, o‘zaro ta’sir sifatini boshqarishning o‘ziga xos xususiyatlarini tushunish
zarur bo‘lgan asosiy sabablar keltirilgan

Биография автора

  • Luiza Turdiqulova


    Iqtisodiyot va pedagogika universiteti
    NTM katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Yusupova P. Maktabgacha pedagogika. – Toshkent: “O‘qituvchi”, 1998 yil, 1–396-bet.

2. Hasanboeva O.I. va boshqalar. – Toshkent: “Fan va texnologiyalar”, 2007 yil, 1–274-bet.

3. Zunnunov A. Pedagogika tarixi. – Oliy o‘quv yurtlari uchun darslik. – Toshkent, 2004 yil, 1–487-bet.

4. Inomova M. Oilada bolalarning ma’naviy-axloqiy tarbiyasi. – Toshkent: Nizomiy nomidagi TDPU, 2000 yil, 1–333-bet.

5. Hasanboyeva O. Oila pedagogikasi. – Toshkent: “Aloqachi”, 2014 yil, 1–184-bet.

6. Djurayeva B.R., Tojiboyeva H.M., Nazirova G.M. Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarga ta’lim-tarbiya berishning

zamonaviy tendensiyalari. – Toshkent: O‘zPFTTI nashriyoti, 2003 yil, 1–392-bet.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Talabalarni maktabgacha ta’lim tashkiloti va ota-onalar hamkorligi o‘rtasidagi o‘zaro munosabat shakllari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17378270