Nutqida muammosi mavjud bolalarning ijtimoiy adaptatsiya xususiyatlarini o‘rganishning pedagogik asoslari.
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17442358Ключевые слова:
ijtimoiylashuv, individuallashtirish, adaptatsiya, logoped, integratsiya, hissiy-irodaviy soha, oila instituti, shaxsiy munosabatlarАннотация
Ushbu maqolada nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalarning ijtimoiy adaptatsiya xususiyatlarining pedagogik
tavsifi, ijtimoiy adaptatsiya sharoitida inson egallagan ijtimoiy tajriba haqidagi olimlarning ilmiy qarashlari, ijtimoiylashuv
jarayonida subyekt va obyekt shaxs munosabatlarining rivojlanish darajalari hamda bolaning ilk rivojlanishidagi
ijtimoiy munosabatlarga oid asoslar yoritilgan
Библиографические ссылки
1. Абраменкова В.В., Асмолов А.Г. Три измерения феномена персонализации личности в социогенезе // Личность
и межличностные отношения в коллективе. – Ульяновск, 2008.
2. Селиверстов В.И. Коррекционное обучение детей с нарушениями речевой деятельности. – М., 1993.
3. Трофимова Н.М., Дуванова С.П. Основы специальной педагогики и психологии. – СПб.: Питер, 2005.
4. Шомахмудова Р.Ш., Мўминова А.Р. Боғча ва кичик мактаб ёшидаги болалар талаффузидаги нуқсонларни
тузатиш. – Т.: Ўқитувчи, 1992.
5. Эльконин Д.Б. Детская психология. – М.: Академия, 2004.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.