Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17443080Ключевые слова:
smart-ta’lim, ijodkorlik, fikrlash, tadqiqotchilik, adaptiv, kompetensiya, kasbiy layoqat, nazariy-metodologikАннотация
Ushbu maqolada muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining
nazariy-metodologik asoslari yoritilgan. Shuningdek, o‘quv jarayonida talabalarning tanqidiy fikrlashini shakllantirish
xususiyatlari, bo‘lajak muhandislarni smart-ta’lim texnologiyalari asosida ijodiy, kasbiy layoqatini tarbiyalash mexanizmlari
va ularni amaliyotga joriy etishning innovatsion tizimi haqida so‘z boradi.
Библиографические ссылки
1. Барышева Т. А., Жигалов Ю. А. Психолого-педагогические основы развития креативности. – СПб, 2006. – 285 с.
2. Мороз В. В. Развитие креативности студентов. Монография. – Оренбургский гос. ун-т. – Оренбург: ОГУ, 2011.
– 183 с.
3. Нечаева М. В., Рощина Н. Н. Педагогическая система развивающего обучения Л. В. Занкова: Учеб. пособие. –
Самара: Изд. дом “Федоров”, 2006. – 176 с.
4. Юлпатова Е. А. Формирование исследовательских умений старшеклассников в системе профильного обучения.
Дис. канд. пед. наук. – Волгоград, 2007. – 137 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.