Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari

Авторы

  • G. Sh. Tursunova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17443080

Ключевые слова:

smart-ta’lim, ijodkorlik, fikrlash, tadqiqotchilik, adaptiv, kompetensiya, kasbiy layoqat, nazariy-metodologik

Аннотация

Ushbu maqolada muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining
nazariy-metodologik asoslari yoritilgan. Shuningdek, o‘quv jarayonida talabalarning tanqidiy fikrlashini shakllantirish
xususiyatlari, bo‘lajak muhandislarni smart-ta’lim texnologiyalari asosida ijodiy, kasbiy layoqatini tarbiyalash mexanizmlari
va ularni amaliyotga joriy etishning innovatsion tizimi haqida so‘z boradi.

Биография автора

  • G. Sh. Tursunova


    Buxoro davlat texnika universiteti dotsenti

Библиографические ссылки

1. Барышева Т. А., Жигалов Ю. А. Психолого-педагогические основы развития креативности. – СПб, 2006. – 285 с.

2. Мороз В. В. Развитие креативности студентов. Монография. – Оренбургский гос. ун-т. – Оренбург: ОГУ, 2011.

– 183 с.

3. Нечаева М. В., Рощина Н. Н. Педагогическая система развивающего обучения Л. В. Занкова: Учеб. пособие. –

Самара: Изд. дом “Федоров”, 2006. – 176 с.

4. Юлпатова Е. А. Формирование исследовательских умений старшеклассников в системе профильного обучения.

Дис. канд. пед. наук. – Волгоград, 2007. – 137 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17443080