Inklyuziv ta’lim tushunchasi va rivojlanish bosqichlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17496629Ключевые слова:
inklyuziv ta’lim, integratsiya, maxsus ehtiyoj, imkoniyati cheklangan shaxslar, inklyuziv pedagogika.Аннотация
Maqolada inklyuziv ta’limning mazmun-mohiyati, uning zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni va rivojlanish
bosqichlari keng yoritilgan. Shuningdek, milliy va xalqaro tajribalar asosida inklyuziv yondashuvning asosiy prinsiplari
hamda uning pedagogik va ijtimoiy ahamiyati tahlil qilingan.
Библиографические ссылки
1. Ainscow M., Booth T., Dyson A. Improving Schools, Developing Inclusion. – London: Routledge, 2006. – 248 p.
2. Florian L., Black-Hawkins K. Exploring Inclusive Pedagogy // British Educational Research Journal. – 2011. – Vol.
37(5). – P. 813–828.
3. Slee R. The Irregular School: Exclusion, Schooling and Inclusive Education. – London: Routledge, 2011. – 208 p.
4. Туленова У., Мамадалиева С. Инклюзивное образование: теория и практика. – Ташкент: “Fan va texnologiya”,
2021. – 156 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.