Maktabgacha katta yoshdagi bolalarda ijtimoiy ongni shakllantirishning metodik shart-sharoitlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/bt83hc11Ключевые слова:
Inson odobi, xulq-atvor, til, so‘zlash qoidasi, shirinso‘z, yaxshi so‘zАннотация
Maqolada jahonda uzluksiz ta’lim tizimining barcha bosqichlarida ta’lim oluvchilarning ijtimoiy moslashuvchanlik
ko‘nikmalarini shakllantirish, o‘z-o‘ziga ishonchni tarkib toptirish va o‘z imkoniyatlarini ro‘yobga chiqarish qobiliyatini
rivojlantirishga katta ahamiyat qaratilayotgani yoritilgan. Shuningdek, ilk yoshdan hayotiy ko‘nikmalarni shakllantirishga
yo‘naltirilgan ta’lim muhiti barqarorligini ta’minlash, o‘rganishga
o‘rgatish tamoyili asosida ta’lim oluvchilarning mustaqil
fikrlashini rivojlantirish, samarali muloqotga kirishish ko‘nikmalarini tarkib toptirish dolzarbligi asoslangan. Mazkur jarayonda
shaxsiy faoliyat tajribasiga asoslangan tarbiya texnologiyalaridan samarali foydalanish, bolalarda shaxslararo munosabat
madaniyatini rivojlantirishning samarali mexanizmlarini ishlab chiqish muhim ahamiyat kasb etishi ilgari surilgan.
