Tarbiya nazariyasiga doir ilmiy-nazariy qarashlar va raqamli dunyoda tarbiya masalalarining nazariy-metodik asoslari

Авторы

  • Mahliyo Yusupova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14759947

Ключевые слова:

Tarbiya nazariyasi, ilmiy-nazariy qarashlar, raqamli dunyo, tarbiya metodikasi, raqamli ta’lim, pedagogik yondashuvlar, raqamli texnologiyalar, tarbiyaviy jarayon, metodik asoslar, ta’lim va tarbiya integratsiyasi.

Аннотация

Mazkur maqola tarbiya nazariyasiga doir ilmiy-nazariy qarashlar va raqamli dunyoda tarbiya masalalarining
nazariy-metodik asoslarini o‘rganishga qaratilgan. Tarbiya nazariyasi ta’lim-tarbiya jarayonining fundamental asoslaridan
biri bo‘lib, uning asosiy maqsadi insonning axloqiy, ruhiy va intellektual jihatdan to‘liq rivojlanishini ta’minlashdir. Maqolada
tarbiya nazariyasining rivojlanishi va uning asosiy tamoyillari, shuningdek, raqamli texnologiyalarning tarbiya jarayoniga
ta’siri o‘rganiladi. Raqamli dunyoning tez sur’atlarda rivojlanishi tarbiya tizimiga yangi imkoniyatlar va chaqiriqlar keltirib
chiqarmoqda. Shu bilan birga, raqamli ta’lim va tarbiya metodologiyasining asosiy yo‘nalishlari, yangi pedagogik yondashuvlar
va metodlar, raqamli vositalar yordamida tarbiya berishning samaradorligi masalalari kiritiladi. Mazkur maqola
tarbiya nazariyasini raqamli texnologiyalar bilan integratsiyalash va ularni tarbiyaviy jarayonda samarali qo‘llash imkoniyatlarini
nazariy va metodik jihatdan ko‘rib chiqadi

Биография автора

  • Mahliyo Yusupova

    Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti Pedagogika fakulteti,
    magistratura talabasi

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

Tarbiya nazariyasiga doir ilmiy-nazariy qarashlar va raqamli dunyoda tarbiya masalalarining nazariy-metodik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14759947