Individual yondashuv asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish mexanizmlari

Авторы

  • Malika Xaydarova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15205278

Ключевые слова:

boshlangʻich taʼlim oʻqituvchilari, pedagogika, sifatli taʼlim, bolalar bilan ishlash, boshlangʻich sinf, sinf muhiti, pedagogik maslahatlar.

Аннотация

Boshlangʻich maktabda oʻqishni endi boshlayotgan oʻquvchilar bilan ishlash, ularga taʼlim berish va xulq-atvorining
rivojlanishiga erishish juda katta masʼuliyat talab etadi. Bunda, pedagogika muhim ahamiyatga ega, chunki
u oʻqituvchilarga sinfni tashkil qilish uchun eng yaxshi tajribalar haqida tushuncha beradi. Bu ularga turli xil oʻquvchilar
qanday oʻrganishlarini tushunishga imkon beradi, shuning uchun ular oʻz darslarini ushbu ehtiyojlarga moslashtirishlari
mumkin. Natijada, bu ularning oʻqitish sifatini oshiradi, chunki talabalar tomonidan yaxshi qabul qilinadi.

Биография автора

  • Malika Xaydarova


    Buxoro davlat pedagogika instituti dotsenti

Библиографические ссылки

Djamshitovna, X. M. (2021). Pedagogical Opportunities for Implementing an Individual Approach to the Primary Educational

Process. International Journal of Culture and Modernity, 11, 192-195.

Djamshitovna, X. M. (2021). The Didactic Potential of Modern Information Technologies in Achieving the Professional

Competence of the Future Teacher. International Journal of Culture and Modernity, 11, 201-204.

Djamshitovna, X. M. (2021). Pedagogical Opportunities for Implementing an Individual Approach to the Initial Educational

Process. European Journal of Life Safety and Stability (2660-9630), 12, 252-255.

Haydarova, M., & Yuldashev, B. (2022). Бошланғич таълим жараёнига индивидуал ёндашувни тадбиқ этиш

усуллари. Физико-технологическое образование, 1(1).

Хайдарова, М. Д., & Юлдашев, Б. Н. (2022). Информационные технологии в трудовом обучении школьников.

Барқарорлик ва етакчи тадқиқотлар онлайн илмий журнали, 2(4), 387-390.

Haydarova, M., & Yuldashev, B. (2021). Бошланғич синфларда технология фанини ўқитишда инноватив ёндошув.

Физико-технологическое образование, (2).7. Haydarova, M. (2019). Model and Psychological and Pedagogical Conditions Conducive to the Formation of Managerial

Competence of Future Primary School Teachers. European Journal of Research and Reflection in Educational

Sciences, Vol. 7(11), 90-93.

Haydarova, M., & Qodirova, M. (2021). Технология дарсларида бошланғич синф ўқувчиларини табиий

материаллар билан ишлашга ўргатиш. Физико-технологическое образование, (2).

Haydarova, M. (2017). Impact of Globalisation on Economic Growth and Investment Attractiveness of Regions. Iqtisodiyot

va innovatsion texnologiyalar, (4), 149-158.

Хайдарова, М. Д. (2013). Роль интеграции в школьном образовании. Педагогика и современность, (4), 33-36.

Хайдарова, М. Д., Юлдашев, Б. Н., & Узбекистан, Б. Информационные технологии в трудовом обучении

школьников. (2019).

Хайдарова, М. Д. (2020). Способы реализации индивидуального подхода к начальному образованию. European

research, 6, 64.

Хайдарова, М. Д. (2020). Единство трудового и эстетического воспитания школьников. Вестник науки и

образования, (23-2 (101)), 63-65.

Хайдарова, М. Д. (2021). Особенности ведения бизнеса в индустрии красоты. Формирование и реализация

стратегии устойчивого экономического развития Российской Федерации (pp. 349-352).

Хайдарова, М. Д. (2021). Особенности организации гостиничного сервиса на примере г. Мирный. Формирование

и реализация стратегии устойчивого экономического развития Российской Федерации (pp. 346-349).

Хайдарова, М. Д. (2019). Интеграция уроков технологии с другими предметами. Теория и практика современной

науки, (5), 755-758.

Опубликован

2025-03-20

Как цитировать

Individual yondashuv asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish mexanizmlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15205278

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>