Patologik fiziologiya fanini o‘qitishda it texnologiyalarining o‘rni

Авторы

  • Gulnoza Abdirashidova Автор
  • Umida Mavlyanova Автор
  • Ra’no Sobirova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15249390

Ключевые слова:

IT texnologiyalari, patologik fiziologiya, elektron o‘qitish, raqamli resurslar, tibbiyot ta’limi, o‘qitish innovatsiyalari, interaktiv platformalar

Аннотация

Patologik fiziologiya fanini o‘qitishda axborot texnologiyalarini (IT) joriy etish tibbiyot talabalarining o‘quv
jarayonini takomillashtirish uchun yangi imkoniyatlar yaratadi. Ushbu maqola patologik fiziologiya fanini o‘qitishda IT
texnologiyalarini qo‘llashning turli usullarini, jumladan, raqamli resurslar, simulyatsiya vositalari, interaktiv platformalar va
elektron o‘qitish tizimlarini tahlil qiladi. Zamonaviy texnologiyalarni joriy etish orqali murakkab fiziologik jarayonlarni soddalashtirish
hamda talabalarga yanada tushunarli va qiziqarli tarzda taqdim etish mumkin bo‘ladi. Maqolada, shuningdek,
IT texnologiyalarining o‘qitish samaradorligini oshirishdagi foydalari hamda ularning talabalar ko‘rsatkichlari va akademik
muvaffaqiyatlariga ta’siri muhokama qilinadi

Биографии авторов

  • Gulnoza Abdirashidova


    SamDTU, patologik fiziologiya kafedrasi katta o‘qituvchisi

  • Umida Mavlyanova


    Zarmed Universiteti, fiziologiya, patofiziologiya, farmakologiya, gigiena
    va kimyo kafedrasi assistenti

  • Ra’no Sobirova


    Zarmed universiteti davolash ishi fakulteti, 209-guruh talabasi

Библиографические ссылки

Pirogova, V.I. (2018). Sovremennye tekhnologii obucheniya v meditsinskikh uchebnykh zavedeniyakh. Izvestiya Sibirskogo

otdela Rossijskoj akademii nauk, 6(3), 23–29.

Mamedov, A.A. (2020). Innovatsionnye metody v obuchenii patologicheskoy fiziologii. Vestnik medicinskogo obrazovaniya,

(4), 12–16.

Rakhmanov, N.B. (2017). Axborot texnologiyalari va ularning ta’limdagi roli. O‘zbekistonda ta’lim rivojlanish strategiyasi,

(2), 56–60.

Karimova, G.R. (2019). Tibbiyot ta’limida raqamli texnologiyalarni joriy etishning afzalliklari. Tibbiyot va innovatsiyalar

jurnali, 7(1), 34–38.

Ivanov, D.S., & Petrova, T.M. (2021). Vnedrenie IT-resursov v obrazovanie: preimushchestva i perspektivy. Pedagogika

i Psikhologiya Obrazovaniya, 2(5), 15–22.

Nuriddinov, A.K. (2020). Simulyatsion texnologiyalar yordamida tibbiy fanlarni o‘qitish metodikasi. Ilm va taraqqiyot

yo‘lida, 4(3), 45–50.

Alekseeva, L.N. (2016). Metodika primeneniya interaktivnykh tekhnologiy v meditsinskom obrazovanii. Sovremennaya

pedagogika, 9(2), 28–33.

Sharipova, M.D. (2022). Onlayn ta’lim platformalari va ularning amaliyoti tibbiy ta’limda. Ta’limda raqamli transformatsiya,

(1), 18–22.

World Health Organization (WHO). (2021). Digital Education for Building Health Workforce Capacity. Geneva: WHO

Press.

UNESCO. (2020). ICT in Education: A Critical Review. Paris: UNESCO Publishing.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Patologik fiziologiya fanini o‘qitishda it texnologiyalarining o‘rni. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15249390

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>