Patologik fiziologiya fanini o‘qitishda it texnologiyalarining o‘rni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15249390Ключевые слова:
IT texnologiyalari, patologik fiziologiya, elektron o‘qitish, raqamli resurslar, tibbiyot ta’limi, o‘qitish innovatsiyalari, interaktiv platformalarАннотация
Patologik fiziologiya fanini o‘qitishda axborot texnologiyalarini (IT) joriy etish tibbiyot talabalarining o‘quv
jarayonini takomillashtirish uchun yangi imkoniyatlar yaratadi. Ushbu maqola patologik fiziologiya fanini o‘qitishda IT
texnologiyalarini qo‘llashning turli usullarini, jumladan, raqamli resurslar, simulyatsiya vositalari, interaktiv platformalar va
elektron o‘qitish tizimlarini tahlil qiladi. Zamonaviy texnologiyalarni joriy etish orqali murakkab fiziologik jarayonlarni soddalashtirish
hamda talabalarga yanada tushunarli va qiziqarli tarzda taqdim etish mumkin bo‘ladi. Maqolada, shuningdek,
IT texnologiyalarining o‘qitish samaradorligini oshirishdagi foydalari hamda ularning talabalar ko‘rsatkichlari va akademik
muvaffaqiyatlariga ta’siri muhokama qilinadi
Библиографические ссылки
Pirogova, V.I. (2018). Sovremennye tekhnologii obucheniya v meditsinskikh uchebnykh zavedeniyakh. Izvestiya Sibirskogo
otdela Rossijskoj akademii nauk, 6(3), 23–29.
Mamedov, A.A. (2020). Innovatsionnye metody v obuchenii patologicheskoy fiziologii. Vestnik medicinskogo obrazovaniya,
(4), 12–16.
Rakhmanov, N.B. (2017). Axborot texnologiyalari va ularning ta’limdagi roli. O‘zbekistonda ta’lim rivojlanish strategiyasi,
(2), 56–60.
Karimova, G.R. (2019). Tibbiyot ta’limida raqamli texnologiyalarni joriy etishning afzalliklari. Tibbiyot va innovatsiyalar
jurnali, 7(1), 34–38.
Ivanov, D.S., & Petrova, T.M. (2021). Vnedrenie IT-resursov v obrazovanie: preimushchestva i perspektivy. Pedagogika
i Psikhologiya Obrazovaniya, 2(5), 15–22.
Nuriddinov, A.K. (2020). Simulyatsion texnologiyalar yordamida tibbiy fanlarni o‘qitish metodikasi. Ilm va taraqqiyot
yo‘lida, 4(3), 45–50.
Alekseeva, L.N. (2016). Metodika primeneniya interaktivnykh tekhnologiy v meditsinskom obrazovanii. Sovremennaya
pedagogika, 9(2), 28–33.
Sharipova, M.D. (2022). Onlayn ta’lim platformalari va ularning amaliyoti tibbiy ta’limda. Ta’limda raqamli transformatsiya,
(1), 18–22.
World Health Organization (WHO). (2021). Digital Education for Building Health Workforce Capacity. Geneva: WHO
Press.
UNESCO. (2020). ICT in Education: A Critical Review. Paris: UNESCO Publishing.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.