Kichik maktab yoshidagi zaif eshituvchi o‘quvchilarning dialogik nutqining xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15264281Ключевые слова:
frazali nutq, muloqot, suhbat, dialog, monolog, syujetli o‘yinlar, ijtimoiylashuv.Аннотация
Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi zaif eshituvchi bolalarning dialogik nutqiy holati, dialogik nutqni
egallashning ahamiyati, zaif eshituvchi o‘quvchilarda dialogik nutqni rivojlantirish omillari, usullari hamda tegishli tavsiyalar
muhokama qilinadi
Библиографические ссылки
Демина А.В. Формирование диалогической речи слабослышащих учащихся во внеурочной деятельности: дис.
... канд. пед. наук. – М., 2004. – 78 с.
Боскис Р.М. Глухие и слабослышащие дети. – М.: Советский спорт, 2004. – 567 с.
Зикеев А.Г. Развитие речи слабослышащих учащихся (I–VI классы 2-го ж отделения). – М.: Педагогика, 2003.
– 90 с.
Речицкая Е.Г. Развитие младших школьников с нарушенным слухом в процессе внеклассной работы. – М.,
– 87 с.
Якубжанова З.М., Якубжанова Д.Б. Сурдопсихология. – Тошкент, 2011. – 87 с.
Выготский Л.С. Проблемы дефектологии. – М.: Просвещение, 1995. – 57 с.
Файзиева У.Ю. Нутқ ўстириш. Ўқув қўлланма. – Тошкент: Ўқитувчи, 2001. – 7 б.
Топольская Т.А. О понятии “диалог” в психологических исследованиях общения и консультативной практике //
Консультативная психология и психотерапия. – 2011. – С. 90.
Султонова Д. Агар фарзандингиз эшитмаса... // Bola va zamon. – Тошкент, 2006. – № 2. – С. 28–30.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.