Ona tili va o‘qish savodxonligi fanining boshlang‘ich ta’limdagi o‘rni va ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15425430Ключевые слова:
ona tili, o‘qish savodxonligi, boshlang‘ich ta’lim, pedagogik metodlar, innovatsion texnologiyalar, interaktiv ta’lim, yozma nutq, o‘qish ko‘nikmalari, grammatika, malaka oshirish, dars jarayoni, ta’lim metodikasi, raqamli texnologiyalar, o‘qituvchilar tayyorlash, o‘quvchilarning individual ehtiyojlariАннотация
Mazkur maqolada boshlang‘ich ta’limda ona tili va o‘qish savodxonligi fanining o‘rni va ahamiyati o‘rganilgan.
Tadqiqotda ona tili va o‘qish savodxonligi bo‘yicha o‘quvchilarning ko‘nikmalarini rivojlantirishda qo‘llaniladigan innovatsion
o‘qitish metodlari, zamonaviy pedagogik yondashuvlar hamda o‘quvchilarning individual ehtiyojlarini hisobga olish
masalalari muhokama qilinadi. Tadqiqot natijalari boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qish va yozish ko‘nikmalarini samarali
rivojlantirishda interaktiv metodlar, vizual materiallar va raqamli texnologiyalarni qo‘llashning muhimligini ko‘rsatadi.
Maqolada, shuningdek, o‘qituvchilarning malakasini oshirish, darslarni individual yondashuv asosida tashkil etish va
amaliy mashg‘ulotlarni ko‘paytirish kabi takliflar keltirilgan. Maqola ta’lim tizimining samaradorligini oshirishga qaratilgan
ilmiy-amaliy takliflar bilan boyitilgan.
Библиографические ссылки
Aliyeva, R. (2020). Boshlang‘ich ta’limda ona tili va o‘qish savodxonligi. Toshkent: Ma’naviyat va ma’rifat.
Kasimova, N. (2019). O‘qish savodxonligi: boshlang‘ich ta’lim metodlari. Journal of Pedagogical Sciences, 23(4),
–19.
Shodmonova, Z. (2018). Boshlang‘ich sinflarda ona tili va o‘qish savodxonligi o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi.
Yusupov, A. (2021). O‘qish savodxonligini rivojlantirishda innovatsion texnologiyalar. Pedagogika ilmiy jurnali, 44(2),
–32.
Rizayeva, T. (2017). Boshlang‘ich ta’limda o‘quvchilarning yozma nutqini rivojlantirish. Toshkent: O‘qituvchi.
Abdullaeva, S. (2022). Pedagogik texnologiyalar va o‘qish savodxonligini oshirish. Journal of Educational Innovations,
(5), 48–54.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.