Boshlang‘ich ta’limda tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishda xorijiy tajribalarining qiyosiy tahlili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15425485Ключевые слова:
tarbiya konsepsiyasi, tarbiya, konsepsiyalar tarixi, Konfutsiylik, axloq, tajriba, yoshlar, vatanparvarlik, tarbiyaviy ishlar, samaradorlik, milliy tarbiya.Аннотация
Bugungi kundagi tarbiyaning holati tarixiy jarayonlar bilan bevosita bog‘liqdir. Ushbu maqolada mavjud
tarixiy vaziyatlar tarbiya nazariyasida qiyosiy yondashuvni kuchaytirish zarurati nuqtai nazaridan tahlil etilgan. Shuningdek,
turli zamon va makonlarda yaratilgan tarbiya konsepsiyalari har tomonlama pedagogik integratsiya asosida
ko‘rib chiqilgan.
Библиографические ссылки
Abdullayeva, B. S., Tursunova, M. S., Haydarova, X. B. (2022). Boshlangʻich taʼlimda tarbiya. Darslik. Toshkent.
Sersenbayeva, R. M. (2015). Tarbiyaviy ishlar metodikasi. Oʻquv qoʻllanma. Toshkent.
Tursunova, M. B. Tarbiya jarayonida oila, mahalla hamda taʼlim muassasalarining oʻzaro hamkorligi. Science and
Innovation International Scientific Journal.
Suleymanova, M. P. Boshlangʻich sinflarda bola tarbiyasida ota-ona va maktab hamkorligi. Yangi Oʻzbekiston pedagoglari
axborotnomasi, 1-jild, 12-son (YOʻPA).
Fitrat, A. (2013). Oila yoki oila boshqarish tartiblari. Choʻlpon nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi. Toshkent
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.