Talabalarning ijodiy faoliyatini rivojlantirishda podkast texnologiyalaridan foydalanish

Авторы

  • Abdurauf Yuldashev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15505224

Ключевые слова:

podkast texnologiyasi, informatika talabalari, ijodiy faoliyat, raqamli ta’lim, audio va video ta’lim vositalari, mustaqil o‘rganish, ta’lim innovatsiyalari, kommunikativ kompetensiya, axborot texnologiyalari, pedagogik usullar.

Аннотация

Mazkur maqolada informatika yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalar ijodiy faoliyatini rivojlantirishda podkast
texnologiyalaridan foydalanish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Raqamli ta’lim muhitida audio va video kontent asosida
bilim berish va bilim olish jarayonining afzalliklari ochib berilgan. Podkastlar orqali talabalarda mustaqil fikrlash, muloqot,
axborotni tahlil qilish va o‘z g‘oyasini ta’sirchan ifoda etish kabi ko‘nikmalar shakllanishi ilmiy-nazariy va amaliy misollar
asosida asoslab berilgan.

Биография автора

  • Abdurauf Yuldashev

    Qo‘qon davlat universiteti Informatika kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Prensky, M. (2001). Digital Natives, Digital Immigrants. On the Horizon.

Anderson, T. (2008). The Theory and Practice of Online Learning. Athabasca University Press.

Khan Academy, Coursera, edX – Online Learning Platforms, 2020–2024.

Karimov, M. (2023). Oliy ta’limda AKT vositalarining integratsiyasi. Ilm va Taraqqiyot jurnali.

TATU ichki metodik ko‘rsatmalar to‘plami, 2022.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Talabalarning ijodiy faoliyatini rivojlantirishda podkast texnologiyalaridan foydalanish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15505224