Talabalarda kasbiy yozma nutq kompetensiyasini takomillashtirish metodikasi

Авторы

  • Farhod Alimov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15518388

Ключевые слова:

yozma nutq, raqamlashtirish, kasbiy, kompetensiya, lingvistik, psixologik

Аннотация

Mazkur maqolada muallif raqamli ta’lim sharoitida ingliz va o‘zbek tillaridagi yozma nutq kompetensiyasini
qiyosiy tahlil qilish asosida talabalarda kasbiy yozma nutq kompetensiyasini takomillashtirish metodikasini ishlab chiqqani
va tajriba orqali uning samaradorligini izohlagani bayon etilgan. Maqolada ingliz tilini o‘rgatishda raqamli texnologiyalarni
qo‘llash orqali nofilologik fakultetning 1-bosqich talabalari kasbiy yozma nutq kompetensiyasini rivojlantirishga qaratilgan
metodik tizim taklif etilgan.

Биография автора

  • Farhod Alimov


    Andijon davlat universiteti dotsenti (PhD)

Библиографические ссылки

Ваганова О.И. и др. Цифровые технологии в образовательном процессе // Балтийский гуманитарный журнал,

том 9, № 2(31), 2020. – Б. 53–56. [https://doi.org/10.26140/bgz3-2020-0902-0012]

Данилова Н.Ю. Формирование профессиональных компетенций студентов – будущих педагогов в области

лингвистического образования младших школьников // Вестник Ленинградского государственного университета

имени А.С. Пушкина, 2020, № 2. – С. 153–172.

Завьялова В.А. Модель профессиональной готовности преподавателя к применению цифрового обучения

при реализации дополнительных профессиональных программ // Мир университетской науки: Культура,

Образование, № 6, 2022. – С. 72–78. [https://doi.org/10.18522/2658-6983-2022-6-72-78]

Kansızoğlu, H. (2023). Investigating Turkish teachers’ views and practices on writing instruction in secondary schools:

A mixed-methods study. Journal of Pedagogical Research, 7(3), 211–247. [https://doi.org/10.33902/JPR.202319728]

Lai, Y., Saab, N. & Admiraal, W. (2022). University students’ use of mobile technology in self-directed language learning:

Using the integrative model of behavior prediction. Computers & Education, 179, 104413. [https://doi.org/10.1016/j.

compedu.2021.104413]

Shevchenko, N. (2018). Formation of value-motivational attitude of a future teacher to professional activities in the

context of lifelong learning. Lifelong Learning: XXI Century, 4(24), 33–45.

Zhang, M. & Chen, W. (2022). Assessing collaborative writing in the digital age: An exploratory study. Journal of

Second Language Writing, 57, 100868. [https://doi.org/10.1016/j.jslw.2022.100868]

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Talabalarda kasbiy yozma nutq kompetensiyasini takomillashtirish metodikasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15518388

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>