Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining ta’lim mazmunini loyihalashga tayyorgarligining pedagogik psixologik xususiyatlari

Авторы

  • Mahliyo Haydarqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15535644

Ключевые слова:

loyihalash, ta’lim mazmuni, boshlang‘ich sinf, darslik, dunyoqarash, mantiqiy fikrlash, mustaqil ish, analiz, sintez.

Аннотация

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini tayyorlashda ularga ta’lim mazmunini loyihalashni
o‘rgatish, ta’lim mazmunini loyihalashning pedagogik-psixologik xususiyatlari yoritilgan. Bo‘lajak o‘qituvchilarni
tayyorlashda zamonaviy metodlar, texnologiyalar va usullardan foydalanishni o‘rgatish hamda ularning afzalliklari haqida
so‘z boradi. Ta’lim mazmunini loyihalash, uning mazmun-mohiyati, boshlang‘ich darslarida loyihalashdan foydalanishning
ahamiyati izohlangan. O‘quvchilarning darsga qiziqishini oshirish, ularning ijodiy fikrlashini rivojlantirish, o‘rgangan nazariy
bilimlarini hayotda qo‘llashga o‘rgatishda loyihalash metodidan foydalanishning ahamiyati ochib berilgan. Maqolada boshlang‘
ich sinf darsliklarida loyiha asosida tashkil etiladigan darslar va ularda foydalaniladigan usullar haqida so‘z yuritiladi

Биография автора

  • Mahliyo Haydarqulova

    Buxoro davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining “Oʻzbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish

konsepsiyasini tasdiqlash” toʻgʻrisidagi 2019-yil 29-apreldagi 5712-sonli Farmoni. https://lex.uz/docs/-4312785

Husenova A.Sh. “Boshlang‘ich sinf ona tili va o‘qish darslarini integratsiyalashda o‘qituvchi faoliyatini loyihalashtirish

metodikasi”. (PhD dissertatsiyasi avtoreferati). Buxoro, 2023.

Dehqonova M.Sh. “Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarining pedagogik loyihalash kompetentligini rivojlantirish

metodikasi”. (PhD dissertatsiyasi avtoreferati). Toshkent, 2024.

Haydarqulova M.Z. “Ta’lim mazmunini loyihalashning ahamiyati”, Pedagogik mahorat ilmiy-nazariy va metodik jurnal,

, № 11.

Haydarqulova M.Z. “Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ta’lim mazmunini loyihalashga o‘rgatish”, Ta’lim va innovatsiyalar

jurnali, № 9, 2024.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining ta’lim mazmunini loyihalashga tayyorgarligining pedagogik psixologik xususiyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15535644

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>