Subyektga yo‘naltirilgan ta’limning pedagogik-psixologik asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15577066Ключевые слова:
subyektga yo‘naltirilgan ta’lim, pedagogika, psixologiya, individual xususiyatlar, motivatsiya, ijodiy faoliyat, interaktiv metodlar.Аннотация
Subyektga yo‘naltirilgan ta’lim – zamonaviy ta’lim tizimining samaradorligini oshirishda muhim rol
o‘ynayotgan pedagogik konsepsiyadir. U o‘quvchining shaxsini, uning qiziqishlari, ehtiyojlari va qobiliyatlarini markazga
oladi. Mazkur yondashuvning asosiy maqsadi – har bir talabaning individual xususiyatlarini hisobga olgan holda, ularning
o‘qish jarayonidagi faolligi va ijodkorligini oshirishdir.
Библиографические ссылки
Сластенин В.А. Субъектно-деятельностный подход в общем и профессиональном образовании // Сибирский
педагогический журнал. – 2006. – № 5. – С. 17-30.
Сериков В.В. Личностный подход в образовании: концепция и технологии. – Волгоград: Перемена, 2004. – 150
с.
Милинис О.А. Формирование положительных мотивов учения обучающихся в условиях модернизации
образования: монография. – Новокузнецк: РИО КузГПА, 2010. – 219 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.