Subyektga yo‘naltirilgan ta’limning pedagogik-psixologik asoslari

Авторы

  • Nigora Negmatova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15577066

Ключевые слова:

subyektga yo‘naltirilgan ta’lim, pedagogika, psixologiya, individual xususiyatlar, motivatsiya, ijodiy faoliyat, interaktiv metodlar.

Аннотация

Subyektga yo‘naltirilgan ta’lim – zamonaviy ta’lim tizimining samaradorligini oshirishda muhim rol
o‘ynayotgan pedagogik konsepsiyadir. U o‘quvchining shaxsini, uning qiziqishlari, ehtiyojlari va qobiliyatlarini markazga
oladi. Mazkur yondashuvning asosiy maqsadi – har bir talabaning individual xususiyatlarini hisobga olgan holda, ularning
o‘qish jarayonidagi faolligi va ijodkorligini oshirishdir.

Биография автора

  • Nigora Negmatova


    Qarshi davlat universiteti doktoranti

Библиографические ссылки

Сластенин В.А. Субъектно-деятельностный подход в общем и профессиональном образовании // Сибирский

педагогический журнал. – 2006. – № 5. – С. 17-30.

Сериков В.В. Личностный подход в образовании: концепция и технологии. – Волгоград: Перемена, 2004. – 150

с.

Милинис О.А. Формирование положительных мотивов учения обучающихся в условиях модернизации

образования: монография. – Новокузнецк: РИО КузГПА, 2010. – 219 с.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Subyektga yo‘naltirilgan ta’limning pedagogik-psixologik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15577066

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>