Talabalar imtihon oldi qo‘rquv va xavotirlarining psixologik omillari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15584627Ключевые слова:
qo‘rquv, xavotir, stress, ta’lim, psixologik omillar, mustaqil fikrlash, shaxsiy rivojlanish, o‘z-o‘zini anglash.Аннотация
Talabalarning hissiy zo‘riqishga moyilligi imtihon oldi qo‘rquv va xavotirning omillaridan biri hisoblanadi.
Shuni ta’kidlash mumkinki, qo‘rquv – bu xavfli signal bo‘lib, bunday holat ko‘pincha insonning shaxsiy fazilatlariga, uning
biologik va ijtimoiy rivojlanishiga bog‘liq bo‘ladi. Psixologik jihatdan qo‘rquv ijobiy va salbiy xususiyatlarga ega. Talabalardagi
qo‘rquv va xavotir salbiy his sifatida namoyon bo‘lib, u ko‘pincha inson hayotining turli jabhalariga, jumladan,
sog‘liq, mahsuldorlik va umumiy farovonlikka aks ta’sir qilishi mumkin. Mazkur maqolada talabalarning hissiy zo‘riqishga
moyilligi hamda imtihon oldi qo‘rquv va xavotirining omillari haqida yoritib berilgan
Библиографические ссылки
Asranbaeva, M. X. (2020). Improving mechanisms of preparing children for social life in disabled families. // Theoretical
& Applied Science, (12), 125-129.
Асранбаева, М. Х. (2015). Методы и приёмы коррекционной работы с тревожными детьми. // Современные
подходы к трансформации концепций государственного регулирования и управления в социально-
экономических системах, с. 43-47.
Asranbaeva, M. H. (2020). Characteristics of forming motives of labour activities in an incomplete family. // Theoretical
& Applied Science, (1), 121-123.
Xalimjanovna, A. M. (2022). Education of children in the works of our great scientists. // American Journal of Interdisciplinary
Research and Development, 4, 45-49.
Xalimjanovna, A. M. (2022). Pedagogical conditions for preparing children for social life in single-parent families. //
Journal NX, 7(12), 153-160.
Асранбаева, М. Х. (2022). Основные направления и факторы подготовки детей к социальной жизни в неполных
семьях. // Ученый XXI века, (5-1(86)), 43-45.
Асранбоева, М. Х. (2016). Формирование стрессоустойчивости у учащейся молодежи вузов. // NovaInfo.Ru,
(42), 257-260.
Асранбоева, М. Х. (2017). Противодействие стресс-факторам в процессе педагогической деятельности. //
Теория и практика современной науки, (1(19)), 67-70.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.