Maktabgacha yoshdagi bolalarning rivojlanishida qurish-yasash faoliyatlarini tashkil etishning ahamiyati

Авторы

  • Nurxon Sultonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15615684

Ключевые слова:

maktabgacha yosh, qurish-yasash, faoliyat, rivojlanish, mayda motorika, qo‘l, tafakkur, xotira, ijodiy fikrlash, ko‘nikma.

Аннотация

Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning qurish-yasash faoliyatlarini to‘g‘ri tashkil etishning ularning
har tomonlama rivojlanishidagi o‘rni yoritilgan. Pedagog va psixolog olimlarning tadqiqotlarida bolalar rivojlanishida qurish-
yasash faoliyatining turli jihatlari tahlil qilingan. Qurish-yasash faoliyatini tashkil etishning asosiy tamoyillari va shakllari
bayon etilgan.

Биография автора

  • Nurxon Sultonova


    Qo‘qon davlat universiteti Maktabgacha ta’lim kafedrasi dotsenti

Библиографические ссылки

Karimova V. A. – Maktabgacha tarbiya nazariyasi va metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2017.

Toshxo‘jaeva S. – Maktabgacha ta’lim pedagogikasi. – Toshkent: Ilm ziyo, 2020.

Shodiyeva N., Abduqodirova D. – Maktabgacha yoshdagi bolalarda konstruktiv faoliyatni shakllantirish. – Toshkent:

Fan va texnologiya, 2019.

Eshnazarova N. Q. – Maktabgacha ta’limda innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: “Turon-Iqbol”, 2021.

Jo‘rayev M. – Bolalarni har tomonlama rivojlantirishda didaktik o‘yinlarning ahamiyati. – Toshkent, 2018.

Веракса Н. Е., Комарова Т. С. – Развитие конструктивной деятельности дошкольников. – Москва: Просвещение,

Беляева Л. И. – Развитие творческих способностей у детей дошкольного возраста. – Москва: Академкнига,

Грачева Л. В. – Игровая деятельность в детском саду: конструирование и моделирование. – Санкт-Петербург,

STEAM yondashuviga asoslangan qurish-yasash faoliyati bo‘yicha metodik tavsiyalar – MTT uchun. – 2022-yil.

“Ilk qadam” dasturi – maktabgacha ta’lim muassasalari uchun namunaviy o‘quv dasturi.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Maktabgacha yoshdagi bolalarning rivojlanishida qurish-yasash faoliyatlarini tashkil etishning ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15615684

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>