Maktabgacha yoshdagi bolalarning rivojlanishida qurish-yasash faoliyatlarini tashkil etishning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15615684Ключевые слова:
maktabgacha yosh, qurish-yasash, faoliyat, rivojlanish, mayda motorika, qo‘l, tafakkur, xotira, ijodiy fikrlash, ko‘nikma.Аннотация
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning qurish-yasash faoliyatlarini to‘g‘ri tashkil etishning ularning
har tomonlama rivojlanishidagi o‘rni yoritilgan. Pedagog va psixolog olimlarning tadqiqotlarida bolalar rivojlanishida qurish-
yasash faoliyatining turli jihatlari tahlil qilingan. Qurish-yasash faoliyatini tashkil etishning asosiy tamoyillari va shakllari
bayon etilgan.
Библиографические ссылки
Karimova V. A. – Maktabgacha tarbiya nazariyasi va metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2017.
Toshxo‘jaeva S. – Maktabgacha ta’lim pedagogikasi. – Toshkent: Ilm ziyo, 2020.
Shodiyeva N., Abduqodirova D. – Maktabgacha yoshdagi bolalarda konstruktiv faoliyatni shakllantirish. – Toshkent:
Fan va texnologiya, 2019.
Eshnazarova N. Q. – Maktabgacha ta’limda innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: “Turon-Iqbol”, 2021.
Jo‘rayev M. – Bolalarni har tomonlama rivojlantirishda didaktik o‘yinlarning ahamiyati. – Toshkent, 2018.
Веракса Н. Е., Комарова Т. С. – Развитие конструктивной деятельности дошкольников. – Москва: Просвещение,
Беляева Л. И. – Развитие творческих способностей у детей дошкольного возраста. – Москва: Академкнига,
Грачева Л. В. – Игровая деятельность в детском саду: конструирование и моделирование. – Санкт-Петербург,
STEAM yondashuviga asoslangan qurish-yasash faoliyati bo‘yicha metodik tavsiyalar – MTT uchun. – 2022-yil.
“Ilk qadam” dasturi – maktabgacha ta’lim muassasalari uchun namunaviy o‘quv dasturi.

Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.