Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI
Текущий выпуск
Arxiv
Jurnal haqida
О журнале
Отправка материалов
Заявление о конфиденциальности
Контакты
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 1 № 7 (2024): «Maktabgacha va maktab ta’limi» jurnali
Том 1 № 7 (2024): «Maktabgacha va maktab ta’limi» jurnali
DOI:
https://doi.org/10.5281/xj7x2480
Опубликован:
2024-11-30
Статьи
Ta’lim sifati – taraqqiyot yo‘limiz
Hilola Umarova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14251235
Tarbiya – kamolotning qanoti
Bahodirjon Shermuhammadov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252904
Bo‘lajak chaqiruvga qadar boshlang‘ich tayyorgarlik o‘qituvchilarining kreativ qobiliyatlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish
Jamshid Nazarov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286473
Talabalarning kelgusi kasbida qo‘llaniladigan kasbiy kompetensiyalarini rivojlantirishning ilmiy-nazariy asoslari
Feruza Xamidova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286480
Portfolio – 5-6 yoshdagi bolalarda refleksiv faoliyatni tizimlashtirish omili
Shaxnoza Karshiyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286571
Biologiyani o‘qitishda oila va maktab hamkorligi asosida o‘quvchilarning tadbirkorlikka yo‘naltirish metodikasi
Nigora Mirzayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286578
Talabalarda nutqiy etiketni shakllantirishda ijtimoiy omillarning o‘rni
Kamola Abdurahmonova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286590
IX-XV asrlarda markaziy osiyo mutafakkirlari asarlarida iqtisodiy ta’lim-tarbiyaning tutgan o‘rni
Musharraf Azimova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286596
O‘zbekiston ta’lim tizimini jahon baholash standartlariga moslashtirish (TALIS dasturi asosida)
Nafosat Meyliyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286606
Maktabgacha katta yoshdagi bolalarni jamoat joylarida o‘zini tutishga o‘rgatish
Shohida O‘tamurodova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286614
Маktabgacha yoshdagi bolalarda baho munosabatini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish
Negina Nabiyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286620
Ertak terapiyasi – maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishining asosi
O‘g‘iloy Bozorova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14289730
Maktabgacha yoshdagi bolalarga ekologik ta’lim – tarbiya berish texnologiyalarinitakomillashtirish
Gulhayo Yarova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14307867
Texnologik yondashuvlar asosida talabalarini kasbiy kompetensiyasini shakllantirish
Gulsanam Ibragimova , Umidaxon Nigmonova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14289861
Boshqaruv psixologiyasining terminologik tahlili va semantik xususiyatlari
Dilafro‘za Norboyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14289913
Oʻquvchining muhim fazilatlari, ularning faoliyatining altruistik jihatlari
Maftuna Otajonova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14289932
Innovation as forms of integration of educational practice with psychological and pedagogical sciences
Saodat Tuychieva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14307454
Профессор Мухаммед Давлетшин – основатель гуманистической психологии в узбекистане
Назирова Лола Васижановна (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14307528
Ta’lim oluvchilar kognitiv faolligini rivojlanishiga ta’sir etuvchi o‘ziga xos jihatlar
Maqsud Panjiyev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14307581
O‘smirlar o‘rtasida suitsidal xatti-harakatlarni o‘rganishning zamonaviy tendensiyalari
Gulnoza Qarshiboeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498424
O‘smirlardagi nevroz holatlarini korreksiyalashda tizimli yondashuvning psixologik aspektlari
Doniyor Abduraximov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498442
Psixik rivojlanish kechikishining turlari va uning kognitiv funksiyalariga ta’siri
Nozima Karimova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498462
Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining matematik savodxonligini va axborot bilan ishlash kompetensiyasini ni rivojlantirish imkoniyatlari
Mohinur Saidova , Marjona Elova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498471
Talabalarning kommunikativ kompetensiyasini rivojlantirishda tinglash madaniyatining o‘rni
Mavluda Homiyatova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498480
Oliy ta’lim muassasalari o‘qituvchilarida kreativlikni shakllantirishning psixologik mexanizmlari
Asqarjon Xolturayev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498509
O‘zbekistonda ijtimoiy pedagogikaning paydo bo‘lishi: madaniy-tarixiy, ijtimoiy-huquqiy shart-sharoitlari
Feruza Yuldasheva , Sevara Nurmamatova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498522
Duduqlanish nutq nuqsoniga ega bo‘lgan o‘quvchilar ota-onalarini mutaxassislar bilan hamkorlik ishlarini shakllantirish yo‘llari
Y.M. Abdullayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498561
Kommunikativ kompetensiyani shakllantirish uchun til o‘qitishda autentik materiallarning o‘rni
Arzayim Joldasbaeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498573
Qoraqalpoq oilalarining nikohdan rozilik in ilmiy tahlil qilish
Begdulla Temirbekov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498586
Использование нейронных сетей для обучения динамическому языку жестов
Ш.М. Жалгасбаева (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498592
Jadidlarda gender madaniyatga munosabatning namoyon bo‘lishi
Gulnoza Ochilova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498604
Guruhlar o‘rtasida jamoviylik shakllanishining ijtimoiy-psixologik omillari
Nurmuhammad Turayev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498614
Bo‘lajak o‘qituvchilarda inklyuziv kompetentlikni rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik asoslari
Xolboy Ibraimov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252915
Sifatli ta’lim – mamlakat taraqqiyotining garovi
Abdug‘affor Qirg‘zboyev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253209
Talabalarda mediasavodxonlikni rivojlantirishning pedagogik modeli
Feruza Madraximova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252927
Maktabgacha ta’lim tashkiloti innovatsion faoliyatini rivojlantirish jarayoni
Gulsanam Ibragimova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252941
Uch yoshli bolа bilаn munosаbаt o‘rnаtish psixologiyasi
Feruza Аkramova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252949
O‘quvchilarda stressga barqarorlikni oshirishda lokus nazorat shakllarining o‘rni
Nurjaxon Ismoilova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252956
Turkistonda jadidchilik harakatinig vujudga kelishi
Faroxat Mirzayeva , Hulkar Baratova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252970
Психологическое благополучие студентов психологии в контексте их ценностно – смысловой сферы
Тиллашайхова Хосият Азаматовна (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252978
Психолого-педагогические аспекты диагностики креативности студентов начального и инклюзивного образования педагагогических вузов
Назирова Л.В., Рахмонова Н. (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252982
Pedagoglarda pozitiv fikrlashni o‘rganishning ilmiy-nazariy asoslari
Shaxnoza Sattarova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252984
Оказание паллиативной помощи и её значение в медицине
Гузаль Асанова (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252990
O‘smirlarning pul haqidagi tasavvurlarining psixologik xususiyatlari
Mahbuba Xolmuratova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14252996
Xоrij psixоlоgiyasida сhet tillarini o‘rganishda оlib bоrilgan ilmiy izlanishlar tahlili
Maqsudjon G‘aniyev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253004
O‘smirlarning ijtimoiy-psixologik shakllanishi va muloqot qobiliyatlariga ijtimoiy tarmoqlarning ta’sir omillari
Shamsiddin Salomov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253014
Tarbiyachilarda stressga barqarorlikni oshirishning psixologik xususiyatlari
Shaxlo Tuychiyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253027
Oʻzbekiston yoshlarini iqtisodiy ijtimoiylashtirish modelining zamonaviy aspektlari
Erkinova S. (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253035
Maqsud Shayxzodaning “Mirzo Ulug‘bek” fojiasida qush nomlari uslubiy vosita sifatida
Dilnoza Yuldasheva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253043
Maktabgacha ta’lim xodimlari faoliyatida hissiyotlar kasbiy stressni yuzaga kelish omili sifatida
Navbahor Umarova , Munojat Ibragimova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253051
O‘smirlarda stressogen vaziyatga reaksiya bildirishning psixologik jihatlari
Aksakalova N. O. (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253835
O‘spirinlik davridagi xususiyatlar hasad paydo bo‘lishining omili sifatida
Gulmira Baykunusova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253845
O‘smirlik davrida olib boriladigan psixokorreksion faoliyatning o‘ziga xosligi
Manzura Djumabayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253854
Педагогико-квалиметрические основы развития социальных компетенций у учащихся
Мухсиева Азиза Шамситдиновна (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253862
Ma’naviy taraqqiyot sharq allomalar merosida
Nargiza Mirsagatova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253875
Особенности исследований девиантного поведения подростков
Алимова Елена Геннадьевна (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253881
Biologiyani o‘qitishda interfaol ta’lim texnologiyalardan foydalanishning metodik xususiyatlari
M.S. Pardayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253892
Yoshlarda vatanparvarlik tuyg‘usini shakllantirishning milliy allomalarimiz tomonidan o‘rganilganlik holati
Erkin Sirliyev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253902
Alohida ehtiyojga ega bo‘lgan bolajonlarni rivojlantirishda musiqiy faoliyatning ahamiyati
Nafisa Tursunova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260220
Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining PIRLS va TIMSS xalqaro baholash sinovlariga tayyorlashdagi ilmiy-nazariy bosqichlar
Nuriya Matyakubova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260236
Ko‘zi Ojiz Bolalar Bilan Ishlashda MTT Tarbiyachisining Roli
Sohiba Usubbayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260257
O‘qish savodxonligi orqali kreativlik va metakognitiv kompetensiyalarni shakllantirish metodikasi
Goʻzal Jumaniyazova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260275
Kvest texnologiyasi orqali bolalarda tadqiqiy bilish va refleksiyani rivojlantirishda tarbiyachining fasilitatorlik yondashuvi
Feruza O‘rinova , Feruza Boltayeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260294
Pedagogik ta’lim jarayonida talabalarning kongruentlik sifatlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish
Sardor Mirzayev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286410
Umumta’lim maktablarida maktab olimpiadalarini tashkil etishda xorij tajribalari va uning tahlili
Suxrobjon Zayniyev (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286422
Talabalarda genetik tushunchalarni o‘zlashtirishdagi kuzatiladigan kamchiliklar
K.Sh. Xasanova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286439
Maktabgacha ta’limda art texnologiyadan foydalanish samaradorligi.
Rano Davlatova , Dilbar Ulug‘berdiyeva (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286446
G‘o‘zaning ayrim diploid va tetraploid turlari ishtirokida olingan f1c, f2c allopoliploid duragaylarda ayrim xo‘jalik belgilarining irsiylanishi
Muxammad Xidirov (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286457
Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijtimoiy intellektni shakllantirish
Gulnoz Ermatova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286461
Boshqaruv kompetensiyalari (hard skills) va (soft skills) rahbar professionalizminiifodalash birligi sifatida
Muxayyo Baybayeva , Yulduzxon Jabbarova (Автор)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14290009