O‘zbekiston ta’lim tizimini jahon baholash standartlariga moslashtirish (TALIS dasturi asosida)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286606Ключевые слова:
PIRLS, PISA, TIMSS, TALIS, ta’lim, ta’lim sifati, islohot, jahon standartlari, o‘qituvchilar, o‘quvchilar, strategiya, rivojlantirish, modernizatsiya.Аннотация
Ushbu maqola O‘zbekiston ta’lim tizimini jahon standartlariga moslashtirishda TALIS (Teaching and Learning
International Survey) dasturining ahamiyatini ta’kidlaydi. Maqolada TALISning asosiy maqsadlari, O‘zbekistondagi ta’lim
tizimi muammolarini hal qilishga qanday yordam berishi va uning natijalariga asoslangan strategiyalar haqida batafsil
ma’lumot beriladi. TALIS natijalariga asoslangan holda o‘qituvchilarning professional rivojlanishini takomillashtirish,
o‘quvchilarning bilim darajasini baholash tizimini modernizatsiya qilish, ta’lim muassasalarining moddiy-texnik bazasini
mustahkamlash va ta’lim siyosatini zamonaviylashtirish uchun strategiyalar ishlab chiqilgan.
Maqolada O‘zbekiston ta’lim tizimini rivojlantirishda xalqaro hamkorlikni kuchaytirish va TALIS dasturini muvaffaqiyatli
amalga oshirish orqali ta’lim sifatini oshirish hamda mamlakat kelajagini rivojlantirishga qaratilgan masalalar ko‘rib
chiqiladi.

Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.