Oliy ta’lim muassasalari o‘qituvchilarida kreativlikni shakllantirishning psixologik mexanizmlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14498509Ключевые слова:
ta’lim jarayoni qonuniyatlari, ta’lim jarayoni tamoyillari, o‘zini-o‘zi rivojlantirish, kreativ shaxs, shakllar, tizimli yondashuv, rag‘batlantirish.Аннотация
Muallif tomonidan o‘qituvchilarni tizimli va komponentli tarzda tarbiyalash, shuningdek, ularning o‘zini-o‘zi
rivojlantiruvchi va kreativ tayyorlash darajasi va uzluksizligini ta’minlashi zarur bo‘lgan ta’limning strategik tamoyillari taklif
etilib, mazmunan ochib berilgan.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Oliy ta’lim muassasalari o‘qituvchilarida kreativlikni shakllantirishning psixologik mexanizmlari. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14498509