Маktabgacha yoshdagi bolalarda baho munosabatini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286620Ключевые слова:
baho, subyekt, obyekt, leksik birlik, morfologik birlik, baho munosabati, ijobiy va salbiy, neytral baho munosabati.Аннотация
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda baho munosabatini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish,
ingliz va o‘zbek tillarida so‘zlovchining obyektga bo‘lgan subyektiv baho munosabatini ifodalashda ijobiy va salbiy
bo‘yoqdorlikni yuzaga keltiruvchi birliklar haqida so‘z yuritiladi.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Маktabgacha yoshdagi bolalarda baho munosabatini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14286620