Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijtimoiy intellektni shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286461Ключевые слова:
ta’lim-tarbiya tizimi, ta’lim sifati, samaradorlik, ijtimoiy intellekt, fikrlash, umumlashtirish, tahlil qilish, hayotiy vaziyatlarni boshqarish, qobiliyatlar.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda ijtimoiy intellektni shakllantirish haqida ma’lumotlar
bayon etilgan.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Maktabgacha yoshdagi bolalarda ijtimoiy intellektni shakllantirish. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14286461