Biologiyani o‘qitishda interfaol ta’lim texnologiyalardan foydalanishning metodik xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253892Ключевые слова:
ta’lim tizimi, ta’lim samaradorligi, interfaol metod, bilish faolligi, biologiya ilmiy dunyoqarashi, amfibiya, reptiliya, transkripsiya, translyatsiya, reduplikatsiya.Аннотация
Mazkur maqolada biologiya o‘quv fanini o‘qitish jarayonida o‘quvchilarning bilish faoliyatini faollashtirish
va ta’lim samaradorligini oshirishga imkon beradigan interfaol metodlardan foydalanish nazariyasi va amaliyoti yoritib
berilgan.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Biologiyani o‘qitishda interfaol ta’lim texnologiyalardan foydalanishning metodik xususiyatlari. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14253892