Pedagogik ta’lim jarayonida talabalarning kongruentlik sifatlarini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286410Ключевые слова:
Muvofiqlikni rivojlantirish, pedagogik ta’lim, reflektiv amaliyot, o‘quvchi va o‘qituvchining uyg‘unligi, kasbiy o‘sish, ta’lim metodologiyasi, o‘qituvchining kompetentsiyalari, o‘z-o‘zini baholash.Аннотация
Maqolada pedagogik ta’lim jarayonida o‘quvchilarda uyg‘unlik fazilatlarini rivojlantirish metodologiyasini
takomillashtirish masalasi yoritilgan. Fikrlar, his-tuyg‘ular va xatti-harakatlarning uyg‘unligi sifatida tushuniladigan
muvofiqlik malakali va o‘ylaydigan o‘qituvchilarni shakllantirishda hal qiluvchi rol o‘ynaydi. Ushbu tadqiqot bo‘lajak
o‘qituvchilarning kasbiy va shaxsiy rivojlanishini ta’minlash uchun pedagogik amaliyotda muvofiqlikni rivojlantirishning
muhimligini ta’kidlaydi. Tadqiqot maqsadli ta’lim usullari, reflektiv amaliyotlar va o‘z-o‘zini baholash vositalari orqali
muvofiqlik fazilatlarini oshirishga qaratilgan asosiy strategiya va usullarni aniqlaydi. Muvofiqlikni rivojlantirishni o‘quv
dasturiga integratsiyalash orqali, tadqiqot talabalar murakkab ta’lim muhitida harakat qilish va o‘quvchilar bilan haqiqiy
munosabatlarni o‘rnatish uchun yaxshi tayyorgarlikka ega ekanini ko‘rsatadi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.