Alohida ehtiyojga ega bo‘lgan bolajonlarni rivojlantirishda musiqiy faoliyatning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14260220Ключевые слова:
musiqa, musiqa rahbari, MTT, nutq, musiqiy did, ijtimoiy himoya, alohida ehtiyojga muhtoj bolalar, bolalar musiqasi, ohang, ritm, motorika.Аннотация
Ushbu maqolada alohida ehtiyojga ega bo‘lgan bolalarni rivojlantirishda musiqiy faoliyatning ahamiyati,
ulardagi jismoniy va ruhiy kamchiliklar hamda muammolarni bartaraf etishda qo‘llaniladigan usullar va musiqiy faoliyatning
keng qamrovliligi tushuntiriladi.
Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Alohida ehtiyojga ega bo‘lgan bolajonlarni rivojlantirishda musiqiy faoliyatning ahamiyati. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14260220