Portfolio – 5-6 yoshdagi bolalarda refleksiv faoliyatni tizimlashtirish omili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14286571Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim bosqichi, portfolio, bolaning rivojlanish dinamikasi, individual yondashuv, bola, tarbiyachining kuzatuvlari.Аннотация
Ushbu maqolada 5–6 yoshdagi bolalarda refleksiv faoliyat elementlarini shakllantirishda portfolioning o‘rni
yoritilgan. Bola rivojlanishini kuzatish va portfolio yordamida bolaning jismoniy, psixologik hamda intellektual rivojlanish
dinamikasini tahlil qilish masalalari ko‘rib chiqiladi.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Portfolio – 5-6 yoshdagi bolalarda refleksiv faoliyatni tizimlashtirish omili. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14286571