Tarbiyachilarda stressga barqarorlikni oshirishning psixologik xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253027Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim tashkilotlari, tarbiyachilar, stress, bosim, kasb, psixologik strategiyalar, zamonaviy yondashuvlar.Аннотация
Maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyachilarining stressga chidamliligini oshirishning psixologik
xususiyatlari batafsil yoritilgan. Stressga chidamlilikni ta’minlashda o‘z-o‘zini samaradorlik va ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash
kabi psixologik omillarning ahamiyati tahlil qilinadi. Ushbu omillarni chuqurroq tushunish orqali maktabgacha ta’lim
tashkilotlari tarbiyachilarida stressga chidamlilikni rivojlantirishga yo‘naltirilgan samarali strategiyalarni ishlab chiqish
mumkin.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Tarbiyachilarda stressga barqarorlikni oshirishning psixologik xususiyatlari. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14253027