Maktabgacha ta’lim xodimlari faoliyatida hissiyotlar kasbiy stressni yuzaga kelish omili sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14253051Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, hissiy holat, kasbiy stress, pedagoglar, hissiy intellekt.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim xodimlarining hissiy holati va kasbiy stress o‘rtasidagi munosabat
o‘rganilgan. Tadqiqot davomida pedagoglarning hissiy intellekti, stress darajasi va ish sharoitlari tahlil qilindi. Ma’lumotlar
anonim so‘rovnomalar va intervyular orqali yig‘ilib, statistik tahlil usullari qo‘llanildi. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, hissiyotlarni
samarali boshqara olmaslik kasbiy stressning oshishiga olib keladi. Pedagoglarning hissiy salomatligini ta’minlash orqali
kasbiy stressni kamaytirish va ta’lim sifatini oshirish mumkinligi aniqlangan.

Опубликован
2024-11-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2024 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Maktabgacha ta’lim xodimlari faoliyatida hissiyotlar kasbiy stressni yuzaga kelish omili sifatida. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.14253051