Maktabgacha ta’limda kompyuter texnologiyalari orqali bolalarning intellektual rivojlanishini ta’minlash
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15691220Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, kompyuter texnologiyalari, AKT, intellektual rivojlanish, pedagogik texnologiyalar, bolalar rivojlanishi.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida kompyuter texnologiyalaridan, xususan mantiqiy
o‘yinlar va rivojlantiruvchi dasturlardan foydalanish orqali bolalarning intellektual salohiyatini oshirish masalasi tahlil
qilinadi. Maqolaning asosiy maqsadi – kompyuter vositalari yordamida bolalarning mantiqiy fikrlashi, muammolarni hal
qilish qobiliyati va mustaqil qaror qabul qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishdir. Zamonaviy AKT vositalarining pedagogik
jarayonga integratsiyasi ta’limning mazmunini boyitib, har bir bola bilan individual ishlash imkonini yaratishi ta’kidlanadi.
Shuningdek, bolalarning yosh xususiyatlariga mos mantiqiy o‘yinlar va interaktiv dasturlarni tanlash ularning tafakkurini
faollashtirishda muhim rol o‘ynashi ko‘rsatiladi.
Библиографические ссылки
Калинина Т.В. Управление ДОУ. “Новые информационные технологии в дошкольном детстве”. М., Сфера, 2008.
Управление инновационными процессами в ДОУ. – М., Сфера, 2008.
Роберт И.В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспективы
использования. М.: Школа-Пресс, 2014. – 204 с.
Короповская В.П. Непрерывное формирование ИКТ-компетентности педагога в условиях информационного
образовательного пространства школы. Н. Новгород, 2010.
Калинина Т.В. Управление ДОУ. “Новые информационные технологии в дошкольном детстве”. М., Сфера, 2008.
Гирш И.С. “Использование информационно-коммуникационных технологий в воспитательно-образовательном
процессе ДОУ” (статья из Интернета).
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.