Fаnlаrаro аloqаdorlik аsosidа tayanch kompetensiyаlаrini rivojlаntirishning pedаgogik shart-sharoitlari

Авторы

  • Babayeva M. A. Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15700245

Ключевые слова:

kompetensiya, fanlararo, tayanch kompetensiyalar, ta’lim, fan, bilim, ko‘nikma, malaka

Аннотация

Ta’limdagi integratsiya, eng avvalo, fanlararo aloqalarga o‘xshash fanlararo aloqalarni sezilarli darajada
rivojlantirish va chuqurlashtirishni, turli fanlarni o‘qitishni uyg‘unlashtirishdan ularning chuqur o‘zaro ta’siriga o‘tishni
nazarda tutadi.

Биография автора

  • Babayeva M. A.


    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti
    “Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim” kafedrasi v.b. dotsenti (PhD)

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta, maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini

tasdiqlash to‘g‘risida”gi 2017-yil 6-apreldagi 187-son Qarori. https://lex.uz/docs/-3153714

Turdiyev N.Sh., Asadov Yu.M., Akbarova S.N., Temirov D.Sh. Umumiy o‘rta ta’lim tizimida o‘quvchilarning kompetensiyalarini

shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyalari (1-qism). T.N. Qori Niyoziy nomidagi O‘zbekiston pedagogika

fanlari ilmiy-tadqiqot instituti. – T.: 2015. – 160 b.

Фоменко С.Л. Структура и содержание образовательной программы школы в условиях реализации

компонентностной модели образования // Образование и наука. – Москва, 2010. – №11(79). – С. 6–9.

Babayeva M.A. O‘quvchilarda tayanch kompetensiyalarni rivojlantirishda elektron ta’lim tizimini tatbiq etish imkoniyatlari.

Barqarorlik va yetakchi tadqiqotlar onlayn ilmiy jurnali. – Jild: 04, Nashr: 02, Yanvar – 2024. – ISSN: 2181-2608.

www.sciencebox.uz.

Babayeva M.A. Boshlang‘ich sinflarda mantiqiy fikrlashni masalalar orqali rivojlantirish. International Conference of

Natural and Social-Humanitarian Sciences, Volume 01, Issue 01, 2024.

Алиев М.И. Межпредметные связи как условие активизации учебной деятельности студентов. Автореф. дис.

канд. пед. наук. – Тбилиси, 1986. – 20 с.

Бектеньярова А.Р. Межпредметные связи как условие активизации познавательной деятельности учащихся.

Автореф. дис. канд. пед. наук. – Алма-Аты, 1993. – 25 с.

Хомич А.А. Система межпредметных заданий как средство формирования научного мировоззрения школьников.

Автореф. дис. канд. пед. наук. – Киев, 1986. – 24 с.

Кулагин П.Г. Межпредметные связи в процессе обучения. – М.: Просвещение, 1981. – 96 с.

Коротов В.М. Межпредметные связи в учебно-воспитательном процессе средней общеобразовательной

школы. – М.: Просвещение, 1977. – С. 38–42.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Fаnlаrаro аloqаdorlik аsosidа tayanch kompetensiyаlаrini rivojlаntirishning pedаgogik shart-sharoitlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15700245