Inklyuziv ta’lim sharoitida olib boriladigan pedagogik faoliyat imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17411161Ключевые слова:
inklyuziv ta’lim, yo‘nalish, alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bola, pedagog, kasbiy-pedagogik faoliyat, pedagogik faoliyat komponentlariАннотация
Mazkur maqolada inklyuziv ta’lim sharoitida kasbiy-pedagogik faoliyatning mazmuni va pedagogik imkoniyatlari
tahlil qilingan. Shuningdek, kasbiy va pedagogik faoliyatning tuzilishi bayon etilgan, inklyuziv kompetensiya
muammosining asosiy yo‘nalishlari hamda mutaxassislarning inklyuziv ta’limda ishlashga tayyorligi mazmunan ko‘rib
chiqilgan
Библиографические ссылки
1. Abidova, Nilufar. Problems of Preparing Future Defecttologists to Work in the Conditions of Inclusive Education.
Journal of Pharmaceutical Negative Results, 2022: 2505–2511.
2. Абидова, Н.З. Организация работы учителя-логопеда в условиях инклюзивной практики. Maktab va hayot
журнали, № 4 (168), 2022, 23–26 б.
3. Кашлач, И.Ф. Подготовка будущих учителей к развитию логической памяти учащихся общеобразовательных
учреждений: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Кашлач Ирина Фёдоровна. – СПб., 2006. – 187 с.
4. Лукьянова, М.И. Формирование профессиональной готовности учителя к реализации личностно-
ориентированного подхода в педагогической деятельности: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.08 / Лукьянова
Маргарита Ивановна. – Ульяновск, 2004. – 604 с.
5. Форлин, К. Роль школьного психолога в обеспечении качества обучения всех категорий учащихся инклюзивной
школы / К. Форлин // Международный журнал школьной психологии. – 2010. – Вып. 31, № 6. – С. 617–625.
6. Westera, W. Competences in Education: A Confusion of Tongues. Journal of Curriculum Studies, 2001, Vol. 33, No.
1, P. 75–88.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.