Bo‘lajak o‘qituvchilarni partisipativ tayyorlashda ijtimoiy-perseptiv ko‘nikmalarning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14654529Ключевые слова:
partisipatiya, ijtimoiy-perseptiv ko‘nikmalar, idrok, ijtimoiy ob’yektlar, shaxslararo munosabatlar, psixo-emotsional holatlar, kasbiy muloqot.Аннотация
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarni tayyorlashda partisipativlik, partisipatiya tushunchasi va uning
mohiyati yoritilgan. shuningdek, ijtimoiy-perseptiv ko‘nikmalar va ularni shakllantirish omillari hamda bo‘lajak o‘qituvchilarni
tayyorlashda ijtimoiy-perseptiv ko‘nikmalarning ahamiyati haqida batafsil ma’lumotlar berilgan.

Опубликован
2025-01-09
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Bo‘lajak o‘qituvchilarni partisipativ tayyorlashda ijtimoiy-perseptiv ko‘nikmalarning ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14654529