Bo‘lajak o‘qituvchilarda san’at asarlarini idrok etish kompetensiyalarini rivojlantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17496972Ключевые слова:
professional kompetensiya, idrok, san’at idroki, kompetensiya, estetik tarbiya, vizual tahlil, kontekstual yondashuv, interfaol muhokama, estetik refleksiyaАннотация
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarda san’at asarlarini idrok etish kompetensiyalarini shakllantirishning
zarurati va ahamiyati tahlil qilinadi. San’at idroki o‘qituvchining pedagogik mahoratini oshirish, o‘quvchilarning estetik
didini rivojlantirish va ma’naviy tarbiyasini yaxshilashda muhim rol o‘ynashi ko‘rsatib o‘tiladi. Maqolada san’at idrokini
rivojlantirish uchun samarali metodlar va usullar, shuningdek, pedagogik ta’lim jarayonida ularning qo‘llanilishi masalalari
ko‘rib chiqiladi. Natijada san’at idrokini shakllantirish zamonaviy ta’lim tizimida o‘qituvchilarning kasbiy va ma’naviy tayyorgarligini
mustahkamlashga xizmat qilishi ta’kidlanadi
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning O‘qituvchi va murabbiylar kuniga bag‘ishlangan tantanali
marosimdagi nutqi. 30.09.2020-yil.
2. O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim konsepsiyasi. 2019-yil.
3. Nemenskiy B.M. Estetik tarbiya asoslari. – Moskva, 2005.
4. Qodirova G. Pedagogik mahorat. – Toshkent, 2019.
5. Vetlugina N.A. San’atni idrok qilish jarayoni. – Moskva, 2015.
6. Vigotskiy L.S. San’at psixologiyasi. – Moskva, 1999.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.