Bo‘lajak o‘qituvchilarda san’at asarlarini idrok etish kompetensiyalarini rivojlantirish

Авторы

  • Zarina Kadirova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17496972

Ключевые слова:

professional kompetensiya, idrok, san’at idroki, kompetensiya, estetik tarbiya, vizual tahlil, kontekstual yondashuv, interfaol muhokama, estetik refleksiya

Аннотация

Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarda san’at asarlarini idrok etish kompetensiyalarini shakllantirishning
zarurati va ahamiyati tahlil qilinadi. San’at idroki o‘qituvchining pedagogik mahoratini oshirish, o‘quvchilarning estetik
didini rivojlantirish va ma’naviy tarbiyasini yaxshilashda muhim rol o‘ynashi ko‘rsatib o‘tiladi. Maqolada san’at idrokini
rivojlantirish uchun samarali metodlar va usullar, shuningdek, pedagogik ta’lim jarayonida ularning qo‘llanilishi masalalari
ko‘rib chiqiladi. Natijada san’at idrokini shakllantirish zamonaviy ta’lim tizimida o‘qituvchilarning kasbiy va ma’naviy tayyorgarligini
mustahkamlashga xizmat qilishi ta’kidlanadi

Биография автора

  • Zarina Kadirova


    KIUT Samarqand filiali
    “Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning O‘qituvchi va murabbiylar kuniga bag‘ishlangan tantanali

marosimdagi nutqi. 30.09.2020-yil.

2. O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim konsepsiyasi. 2019-yil.

3. Nemenskiy B.M. Estetik tarbiya asoslari. – Moskva, 2005.

4. Qodirova G. Pedagogik mahorat. – Toshkent, 2019.

5. Vetlugina N.A. San’atni idrok qilish jarayoni. – Moskva, 2015.

6. Vigotskiy L.S. San’at psixologiyasi. – Moskva, 1999.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Bo‘lajak o‘qituvchilarda san’at asarlarini idrok etish kompetensiyalarini rivojlantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17496972