Abdulla Avloniy asarlarini o‘qitishda interfaol ta’lim texnologiyalari va lingvokulturologik kompetensiyani rivojlantirish imkoniyatlari

Авторы

  • Maxfuza Karaxodjayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17496962

Ключевые слова:

Abdulla Avloniy, interfaol ta’lim texnologiyalari, lingvokulturologik kompetensiya, milliy qadriyatlar, til va madaniyat uyg‘unligi, innovatsion metodlar, pedagogik yondashuv, madaniy tafakkur, o‘quvchi shaxsi rivoji, metodik tavsiyalar.

Аннотация

Ushbu maqolada Abdulla Avloniy asarlarini ta’lim jarayonida qo‘llashning samarali yo‘llari, xususan, interfaol
ta’lim texnologiyalari asosida o‘quvchilarda lingvokulturologik kompetensiyani shakllantirish imkoniyatlari ilmiy-pedagogik
nuqtayi nazardan tahlil etiladi. Avloniy merosida til, madaniyat va milliy qadriyatlar uyg‘unligi o‘quvchi shaxsini har
tomonlama rivojlantirishga xizmat qiluvchi muhim omil sifatida yoritiladi.

Биография автора

  • Maxfuza Karaxodjayeva

    Toshkent axborot texnologiyalari universiteti
    O‘zbek va rus tillari kafedrasi dotsenti,
    pedagogika fanlari nomzodi

Библиографические ссылки

1. Abdulla Avloniy. Turkiy guliston yoxud axloq. – T.: O‘qituvchi, 1992. – 160 b.

2. Abdulla Avloniy. Maktab gulistoni. – T.: Ma’naviyat, 1998. – 112 b.

3. Abdullayev O. Abdulla Avloniy pedagogik qarashlarining zamonaviy ta’limdagi ahamiyati: ped. fan. d-ri diss. – T.:

Nizomiy nomidagi TDPU, 2010. – 210 b.

4. G‘afurov I. Jadid adabiyoti va milliy uyg‘onish masalalari // O‘zbek tili va adabiyoti. – T.: Fan, 2002. – №4. – 3–15-b.

5. Qo‘shjonov M. Jadid adabiyoti tarixidan // O‘zbek tili va adabiyoti. – T.: Fan, 1997. – №3. – 14–27-b.

6. Qosimova N. Interfaol metodlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari: Avloniy merosi asosida // Boshlang‘ich

ta’lim. – T.: TDPU, 2019. – №2. – 19–24-b.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Abdulla Avloniy asarlarini o‘qitishda interfaol ta’lim texnologiyalari va lingvokulturologik kompetensiyani rivojlantirish imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17496962