Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining raqamli kompetentligini oshirish masalalari va ularning yechimlari

Авторы

  • Hamida Raxmatova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14756724

Ключевые слова:

kompetentlik, boshlang‘ich ta’lim, raqamli texnologiyalar, o‘qituvchilar malakasi, innovatsion yondashuvlar.

Аннотация

Mazkur maqola boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining raqamli kompetentligini oshirish masalalari va ularni hal
etish yo‘llariga bag‘ishlangan. Unda raqamli texnologiyalarning ta’lim jarayonidagi o‘rni, o‘qituvchilarning kasbiy rivojlanishidagi
ahamiyati va o‘quv jarayoniga ijobiy ta’siri yoritilgan. Maqolada o‘qituvchilarning raqamli ko‘nikmalarini rivojlantirish
bo‘yicha xalqaro va mahalliy olimlarning tadqiqotlari tahlil qilinib, muammo yechimiga qaratilgan tavsiyalar ishlab
chiqilgan. Xususan, raqamli kompetentlikni oshirish uchun maxsus treninglar, interaktiv platformalardan foydalanish va
innovatsion yondashuvlarni amaliyotga joriy etish zarurligi ta’kidlangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, boshlang‘ich
sinf o‘qituvchilarining raqamli savodxonligini oshirish ta’lim sifati va o‘quvchilarning o‘quv jarayonidagi ishtirokini sezilarli
darajada yaxshilaydi. Ushbu maqola ta’lim sohasidagi mutaxassislar, pedagoglar va tadqiqotchilar uchun amaliy ahamiyatga
ega.

Биография автора

  • Hamida Raxmatova

    1-bosqich magistratura talabasi, Pedagogika fakulteti, Denov tadbirkorlik
    va pedagogika instituti, Denov tumani, O‘zbekiston

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining raqamli kompetentligini oshirish masalalari va ularning yechimlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14756724

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>