O‘qituvchilarda kasbiy identifikatsiyani rivojlantirish: tamoyillar, yondashuvlar va amaliy tajribalar

Авторы

  • Dilmurod Abdusamiyev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14759998

Ключевые слова:

kasbiy identifikatsiya, o‘qituvchi shaxsiyati, pedagogik rivojlanish, mentorlik, ta’lim texnologiyalari, professional o‘zini anglash, xalqaro tajriba.

Аннотация

Ushbu maqola o‘qituvchilarda kasbiy identifikatsiyani rivojlantirish jarayonlarini tahlil qilishga bag‘ishlangan.
Kasbiy identifikatsiya o‘qituvchi shaxsiyati va kasbiy faoliyatining uyg‘unlashuvi, ularning kasbiy o‘zini anglash, qoniqish
va samaradorligini oshirishga xizmat qiladi. Maqolada kasbiy identifikatsiyaning mohiyati, rivojlanish tamoyillari va asosiy
omillari tahlil qilingan. Shu bilan birga, xalqaro tadqiqotlar va amaliy tajribalarga asoslangan tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Биография автора

  • Dilmurod Abdusamiyev

    Turan International University dotsenti, pedagogika fanlari bo‘yicha
    falsafa doktori (PhD)

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

O‘qituvchilarda kasbiy identifikatsiyani rivojlantirish: tamoyillar, yondashuvlar va amaliy tajribalar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14759998