RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ORQALI MAKTABGACHA KATTA YOSHDAGI BOLALARNING KASBGA QIZIQISHLARINI RIVOJLANTIRISH
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14866027Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, kasbga qiziqish, raqamli texnologiyalar, interaktiv mashg‘ulotlar, ta’lim samaradorligi.Аннотация
Mazkur maqolada maktabgacha katta yoshdagi bolalarda kasbga qiziqishni shakllantirishda raqamli texnologiyalarning
o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Tadqiqotda virtual ekskursiyalar, interaktiv o‘yinlar, multimedia vositalari
va raqamli ilovalarning kasblar haqidagi tushunchalarni kengaytirish hamda bolalarning qiziqishlarini rivojlantirishdagi
samaradorligi o‘rganildi. Shuningdek, bolalarning raqamli ilovalar orqali o‘yin shaklida amaliy tajriba orttirishi, ularning
ijtimoiy va kommunikativ ko‘nikmalarini rivojlantirishga yordam berishi kuzatildi. Xulosa sifatida, raqamli texnologiyalarni
ta’lim jarayonida qo‘llash bolalarning kasbga yo‘naltirilgan bilimlarini shakllantirishda samarali vosita ekanligi qayd etilgan.

Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.