RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ORQALI MAKTABGACHA KATTA YOSHDAGI BOLALARNING KASBGA QIZIQISHLARINI RIVOJLANTIRISH

Авторы

  • Dilafruz Isabekova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14866027

Ключевые слова:

maktabgacha ta’lim, kasbga qiziqish, raqamli texnologiyalar, interaktiv mashg‘ulotlar, ta’lim samaradorligi.

Аннотация

Mazkur maqolada maktabgacha katta yoshdagi bolalarda kasbga qiziqishni shakllantirishda raqamli texnologiyalarning
o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Tadqiqotda virtual ekskursiyalar, interaktiv o‘yinlar, multimedia vositalari
va raqamli ilovalarning kasblar haqidagi tushunchalarni kengaytirish hamda bolalarning qiziqishlarini rivojlantirishdagi
samaradorligi o‘rganildi. Shuningdek, bolalarning raqamli ilovalar orqali o‘yin shaklida amaliy tajriba orttirishi, ularning
ijtimoiy va kommunikativ ko‘nikmalarini rivojlantirishga yordam berishi kuzatildi. Xulosa sifatida, raqamli texnologiyalarni
ta’lim jarayonida qo‘llash bolalarning kasbga yo‘naltirilgan bilimlarini shakllantirishda samarali vosita ekanligi qayd etilgan.

Биография автора

  • Dilafruz Isabekova

    Angren universiteti “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi o‘qituvchisi

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ORQALI MAKTABGACHA KATTA YOSHDAGI BOLALARNING KASBGA QIZIQISHLARINI RIVOJLANTIRISH. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14866027

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>