Bo‘lajak pedagogning media kompetentligini o‘rgatuvchi video kontentlar orqali rivojlantirish metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14919010Ключевые слова:
media kompetentsiya, video kontent, media-savodxonlik, pedagogika, vizual, texnik ko‘nikma, amaliy mashg‘ulot, ijtimoiy tarmoq, malaka, video pedagogika, integratsiya, tadqiqot, resurs, loyiha, metodika, jarayon, raqamli davr, raqamli taksonomiya.Аннотация
Media kompetentsiya – ma’lumotni axborot texnologiyalari yordamida turli shakllarda taqdim etish, ularni
tahlil qilish, baholash va XXI asr ta’limi talablariga muvofiq ravishda yaratish qobiliyatini anglatadi (Peres Tornero, 2008).
Raqamli asrda media kompetentsiya o‘qituvchilardan media resurslarini tanqidiy tahlil qilish, baholash va ulardan samarali
foydalanish uchun muhim mahoratga ega bo‘lishlarini talab etadi. Ushbu maqola o‘rgatuvchi ta’limiy video kontentlar
orqali bo‘lajak o‘qituvchilarning media kompetentsiyasini shakllantirishning tizimli usulini taklif qiladi. Mavjud adabiyotlar
va pedagogik asoslarni umumlashtirgan holda, ushbu maqolada o‘qituvchilarning zamonaviy axborot vositalaridan foydalangan
holda o‘z faoliyat yuritadigan fan sohasida yangiliklar yaratish va o‘qitish qobiliyatini oshirish uchun axborot texnologiyalaridan
unumli foydalanib, o‘z fani bilan integratsiya qilgan holda o‘rgatuvchi videolardan foydalanishning amaliy
strategiyalari bayon etilgan.

Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.