Oliy ta’lim tizimidagi boshqaruvning psixologiyada o‘rganilishi va rahbarlar boshqaruv faoliyati samaradorligini rivojlantirish masalalari

Авторы

  • A. T. Roziqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15034847

Ключевые слова:

ta’lim muassasasi, rahbar, o‘rta bo‘g‘in rahbari, boshqaruvchi, kompetentlik, metod, autopsixologik kompetensiya.

Аннотация

Mazkur maqolada ta’lim muassasasi rahbarining psixologik kompetentligini rivojlantirish shartlari yoritilgan.
Unda dastlab ta’lim muassasasi rahbarining ijtimoiy-psixologik va autopsixologik kompetensiyalari klasteri aniqlangan.
Empirik tahlillarga tayanib, ta’lim muassasasi rahbarining psixologik kompetentligining model tarkibiy komponentlari
aniqlangan.

Биография автора

  • A. T. Roziqulova

    Navoiy davlat pedagogika universiteti
    Psixologiya fanlari bo‘yicha PhD, dotsent

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Oliy ta’lim tizimidagi boshqaruvning psixologiyada o‘rganilishi va rahbarlar boshqaruv faoliyati samaradorligini rivojlantirish masalalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.15034847