Fizikada darsdan tashqari to‘garak mashg‘ulotlarida (7-sinf) o‘quvchilarning motivatsiyasini oshirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15092139Ключевые слова:
darsdan tashqari mashg‘ulotlar, fizika, motivatsiya, interaktiv metodlar, virtual laboratoriyalar, testlar, amaliy ta’lim.Аннотация
Mazkur maqola 7-sinf o‘quvchilari uchun fizikada darsdan tashqari mashg‘ulotlarni tashkil etish orqali o‘quvchilarning
fanga bo‘lgan qiziqishini oshirish masalasiga bag‘ishlangan. Tadqiqotda darsdan tashqari mashg‘ulotlarning
o‘quvchilarning fizik jarayonlarni tushunishi, mustaqil fikrlashi va amaliy bilimlarni egallashidagi ahamiyati yoritilgan.
Tadqiqot davomida mavjud metodologik yondashuvlar o‘rganilib, ularning kamchiliklari aniqlangan. Muallif tomonidan
taklif etilgan metodik qo‘llanmada har bir mavzu uchun nazariy ma’lumotlar, testlar, interaktiv metodlar hamda virtual
laboratoriyalarning QR kodli havolalari joylashtirilgan. Ushbu qo‘llanma amaliyotga yo‘naltirilgan bo‘lib, o‘quvchilarni tadqiqotchi
sifatida shakllantirishga qaratilgan.
Natijalar darsdan tashqari mashg‘ulotlarda qo‘llaniladigan interaktiv va innovatsion yondashuvlarning samaradorligini
ko‘rsatib, o‘quvchilarning fanga bo‘lgan qiziqishini oshirishda muhim rol o‘ynashini tasdiqlaydi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.