Maktabgacha ta’lim samaradorligiga erishishda xorijiy tajribalardan foydalanish mexanizmlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15200588Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim yoshi, xorijiy talab, musiqa, bola, shaxs, barkamol avlod, tashkilot, badiiy idrok, metodik tavsiya, musiqa, xalq sanʼati, obraz, tovush, qobiliyat.Аннотация
Maqolada maktabgacha ta’lim tizimini takomillashtirish jarayonida xorijiy tajribalardan samarali foydalanish
masalalari atroflicha yoritilgan. Mavzuning dolzarbligi, birinchi navbatda, Oʻzbekistonda ta’lim sohasida olib borilayotgan
islohotlar va maktabgacha ta’limni sifatli tashkil etish ehtiyoji bilan bogʻliq. Maqolada rivojlangan davlatlar – Finlyandiya,
Yaponiya, Janubiy Koreya, Singapur kabi mamlakatlarning maktabgacha ta’limdagi ilgʻor yondashuvlari oʻrganilib,
ularning ijobiy jihatlari tahlil qilingan. Tadqiqotda taqqoslash, tahliliy umumlashtirish, kuzatish va tajriba natijalarini oʻrganish
kabi metodlardan foydalanilgan. Muallif tomonidan xorijiy tajribalarni Oʻzbekiston sharoitida qoʻllash imkoniyatlari,
mavjud muammolar va ularni hal qilish mexanizmlari asoslab berilgan. Xulosa sifatida milliy maktabgacha ta’lim tizimini
takomillashtirish boʻyicha aniq taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Библиографические ссылки
Virtanen, M. (2019). Pedagogical Innovations in Early Childhood Education. Helsinki: Finnish Educational Publishing.
Nelson, G. (2017). Funding Early Childhood Education: Comparative Perspectives. International Journal of Educational
Policy, 25(3), 201–215.
Ota-onalarga maktabgacha yoshdagi bolalarning pedagogik tarbiyasi haqida. Tuzuvchi: D. J. Sharipova. – T.: Ilm Ziyo,
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.