Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini takomillashtirishda raqamli texnologiyalardan foydalanish samaradorligi

Авторы

  • Kamola Eshonqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15263677

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, metodik tayyorgarlik, raqamli texnologiyalar, pedagogik innovatsiyalar, o‘qituvchi tayyorlash, interaktiv ta’lim, zamonaviy ta’lim vositalari

Аннотация

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini takomillashtirishda
raqamli texnologiyalarning roli va samaradorligi tahlil qilinadi. Tadqiqotda interaktiv ta’lim platformalari, raqamli resurslar
va zamonaviy o‘quv metodlarining o‘qituvchilik tayyorgarligiga ta’siri o‘rganilgan. Eksperimental usulda olib borilgan
tadqiqot natijalari, raqamli vositalardan foydalanish bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy ko‘nikmalarini rivojlantirish, darsni
rejalashtirish va o‘quvchilarga mos metodik yondashuvni shakllantirishda muhim omil ekanligini ko‘rsatdi. Maqolada
raqamli texnologiyalarni metodik tayyorgarlik jarayoniga integratsiya qilish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ham berilgan

Биография автора

  • Kamola Eshonqulova


    GulDPI Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim
    metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha

rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” PF–5847-son Farmoni. https://www.lex.uz/search/all?actnum=

&lang=3

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ–4851-son qarori (2020-yil 6-oktabr). “Ta’lim tizimida raqamli texnologiyalarni

keng joriy etish chora–tadbirlari to‘g‘risida.” https://lex.uz/docs/-5032128

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi

to‘g‘risida” 2022-yil 28-yanvardagi PF-60-son Farmoni. https://lex.uz/uz/docs/-5841063

Qodirova, A. M. (2021). “Boshlang‘ich ta’limda raqamli texnologiyalarning o‘rni”. Ta’lim va innovatsiya, №2(17), 23–30.

Yo‘ldosheva, X. T. (2020). “Boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarining raqamli savodxonligini shakllantirish muammolari”.

Oliy ta’limda metodik yangilanishlar, №4, 12–19.

Mishra, P., & Koehler, M. J. (2006). “Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge”.

Teachers College Record, 108(6), 1017–1054. https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2006.00684.x

Dehqonova, M. Sh. (2023). Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini metodik tayyorgarligini takomillashtirish texnologiyasini

ishlab chiqish va amalga oshirish xususiyatlari. Oriental Renaissance: Innovative, Educational, Natural and

Social Sciences.

Axmedova, S. A. (2021). Pedagogik texnologiyalar va raqamli ta’lim vositalari. Toshkent: O‘zbekiston pedagogika

nashriyoti, 45–78.

Bobonazarov, I. R. (2020). Metodik tayyorgarlikda innovatsion yondashuvlar. Samarqand: “Ilm ziyo” nashriyoti, 90–114.

O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi (2023). Bo‘lajak pedagoglar uchun raqamli metodik

qo‘llanma. Toshkent: “Innovatsiya press”, 33–69.

UNESCO (2022). ICT Competency Framework for Teachers (Version 3). Paris: UNESCO Publishing, 15–38. https://

unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000371021

TDPU ichki hisobot materiallari (2023). Metodik tayyorgarlikda raqamli vositalarni qo‘llash bo‘yicha eksperiment natijalari.

Toshkent davlat pedagogika universiteti, 5–20.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini takomillashtirishda raqamli texnologiyalardan foydalanish samaradorligi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15263677

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>