Buyuk ajdodlarimiz merosini oʻrganish orqali boʻlajak oʻqituvchilarni pedagogik kasbga ijodiy munosabatini tarbiyalash

Авторы

  • Shohista Nishonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15263721

Ключевые слова:

pedagogika, ma’naviy meros, ajdodlarimiz donishmandligi, ta’lim, tarbiya, innovatsiya, texnologiya, e’tiqod

Аннотация

Maqolada bo‘lajak pedagoglarni o‘z kasbini egallashida ota-bobolarimiz qoldirgan ma’naviy merosning
ahamiyati, muhim xususiyatlari haqida so‘z yuritilgan. Abdulla Qodiriy shunday degan edilar: “Moziyga qaytib ish ko‘rmoq
xayrlidir”. Darhaqiqat, bugungi shiddatli texnologiya asrida ham ajdodlarimiz qoldirgan ma’naviy boylikning ahamiyati
zarracha bo‘lsa-da kamaygani yo‘q.

Биография автора

  • Shohista Nishonova


    Iqtisodiyot va Pedagogika universiteti
    Pedagogika yo‘nalishi 1-kurs magistranti
    Qarshi shahar 11-umumiy oʻrta taʼlim maktabining
    oliy toifali boshlangʻich sinf oʻqituvchisi

Библиографические ссылки

Sh. Mirziyoyev. Erkin va farovon demokratik Oʻzbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – Toshkent: 2017.

Abdullayeva M., Abduqodirov A. Kasbiy pedagogika. – Toshkent: 2010.

Xodjayev A. Kasbiy ta’lim pedagogikasi. – Toshkent: 2015.

Sharipov Sh. Pedagogika va kasb-hunar ta’limi metodikasi. – Toshkent: 2012.

To‘xtasinov B., Usmonov A. Kasbiy ta’lim metodikasi va pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: 2018.

Qodirova G. Kasbiy pedagogika asoslari. – Toshkent: 2016.

Mirzaahmedov H. Kasbiy ta’lim va pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: 2021.

Ziyonet.uz manbalari.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Buyuk ajdodlarimiz merosini oʻrganish orqali boʻlajak oʻqituvchilarni pedagogik kasbga ijodiy munosabatini tarbiyalash. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15263721

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>