Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari

Авторы

  • Zulayho Rahmonova Автор
  • Buzrukov T. O. Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15518559

Ключевые слова:

Montessori o‘qitishda, Bruner ta’limda, Howard Gardnerning ko‘p intellekt nazariyasi, innovatsion ta’lim metodlari, akvarium, terrarium.

Аннотация

Maqolada xalq ta’limi tizimining boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida tabiiy fanlarni o‘qitishda kompetensiyalarni
shakllantirish va rivojlantirishga qaratilgan tashkiliy-pedagogik shartlar hamda ilm-fan va ta’lim sohasi olimlarining nazariyalari
haqida fikr yuritilgan.

Биографии авторов

  • Zulayho Rahmonova

    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti 2-kurs magistri

  • Buzrukov T. O.


    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti
    Tabiiy fanlar kafedrasi dots, v.b pedagogika fanlari bo‘yicha
    falsafa doktori (PhD)

Библиографические ссылки

Sharipova D.P., Xodiyeva M.K., Shirinov. Tabiatshunoslik va uni o‘qitish metodikasi. Toshkent: “Barkamol fayz media”

nashriyoti, 2018-yil.

Nuriddinova M. Tabiatshunoslik o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi, 2005-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 3-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. Toshkent: Cho‘lpon NMIU, 2012-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 4-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. Toshkent: Sharq NMIU, 2011-yil.

Karimov, A. (2022). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirishda innovatsion yondashuvlar.

Toshkent: O‘zbekiston pedagogika nashriyoti.

Norqulova, N. (2021). Ta’limda kompetensiyaviy yondashuv asoslari. Samarqand: Ilm ziyo.

Mavlonova, R.X. (2020). Didaktika: Zamonaviy ta’lim texnologiyalari. Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti.

Abdullayeva, Z. (2023). Boshlang‘ich ta’limda integratsiyalashgan darslar va kompetensiya shakllantirish usullari.

Andijon: Pedagogika va psixologiya instituti.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15518559